Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat (PCIB)

The far-reaching benefits of mRNA technology

It is currently quite difficult to rationally design nanoparticles that selectively target specific tissues and to overcome the poor stability, cell targeting, and translational efficiency of naked mRNA.

14 Likes

Ble spørsmålet angående “medisin X” oppklart?

1 Like
6 Likes

Med så høy risiko som det er i aksjemarkedet. Spesielt i biotek med så høy risiko og her volatilitet i kurser! Lurer på om dart kast er like treffsikkert :joy:

Husker noen her diskuterte belåning ved investering for en tid tilbake siden. Nærmere galskap mener jeg det ikke er mulig å komme!

3 Likes

Enig med deg jubel… det er galskap å låne penger å kjøpe Pcib aksjer.
MEN jeg ser på dette som DEN sjangsen jeg får,til å bli økonomisk uavhengig…
Så jeg har lånt en del,men ikke med aksjene som sikkerhet.
Nå har jeg maaaange års fartstid i Pcib, og jeg anser sjangsen for å lykkes på ett eller annet er stor.
Er jeg gal, mye mulig.
God Jul.

8 Likes

Kan du angi en link for dette? Hvilke selskaper har rettigheter til disse stoffene?

1 Like

Søk i tråden. Der ligger info om hvor du skaffer avhandlingen. Jeg har skaffet den, men vet ikke om den kan deles her. Dette har jeg skrevet flere ganger allerede her inne.

I tillegg er det ett paper som ikke har kommet ut enda.

8 Likes

He, he, hadde i sin tid 14 millioner i aksjelån, og det endte ikke spesielt bra når jeg ikke benyttet muligheten til å hente ut 35 mill da de var i boks. Har fortsatt bra med lån, men en brøkdel av det de forskjellige aksjene er verdt.

1 Like

Ok, takk for svar. Jeg fant avhandlingen, men der kan jeg ikke finne det avsnittet eller omtalen av “ATRA or a PD-L1-targeting immunotoxin combined with TPCS2”. Kun sunitinib er nevnt.

1 Like

Den på over 200 sider?

1 Like

Nei, den er på 97 sider. Er det forskjellige utgaver? Nå ser jeg at den jeg ser på har årstall 2016!

Tittelen indikerer at også kun sunitinib er omtalt i denne. Har du link til den som er større?

Photochemical internalization (PCI) of sunitinib:
efficacy and impact on sunitinib resistance

Da er alt oppklart, takk Ted!

Judith sier at siste paper som omhandler medisin x er under publisering. Forum publisering bør unngåes.

Du kan se en redusert avhandlingen her hvorav siste paper er tatt ut

« Paper III
Wong J.J.W., Lorenz S. and Selbo P.K. “ATRA improves the anti-tumor effect of photodynamic therapy”. Manuscript 2021.»

Har ikke lest gjennom denne versjonen, kun originalen.

9 Likes
13 Likes

Og ikke bare Pfizer som har covid-pille, nå er også Merck sin blitt godkjent i USA. Absolutt ikke like effektiv som Pfizer sin - Pfizers er hele 88 % effektiv, Mercks bare 30 % - men dog - det viser hvor vi er på vei…

8 Likes

God jul :evergreen_tree:

29 Likes
4 Likes

Omikron. Varianten ble først oppdaget i Sør-Afrika og meldt til Verdens helseorganisasjon (WHO) 24. november. Det første bekreftede tilfellet stammer fra en prøve tatt 9. november.

Sammenligner man statistikken i Sør Afrika mellom antall smittede vs dødstall i de ulike bølgene, ser dette ut til å være endret i positiv retning.

Så får vi håpe denne statistikken også er gjeldende for resten av verden, og at presset på helsevesenet letter.

I så fall er det kjærkomment for de som har kreft, og de som ikke vet at de har kreft (kilde: TV2)

18 Likes

Ikke noe volum, 15.000 aksjer omsatt første timen, men om ikke annet viser robotene enorm interesse for PCIB. :grin:

Godt nytt år til alle PCIB-investorer. Måtte det bli et spennende år med nye samarbeidspartnere og et par spennende, kommersielle avtaler som virkelig setter oss på kartet!

22 Likes

Begynner så smått å liste seg inn igjen på de 3/4 solgte :wink:

7 Likes