Uavklart i mine øyne, interessant over 29, mye mer positivt over 30.5.
Kursen holdt på å bryte ned, men holdt seg på støtten og fikk en liten rekyl oppover. Dette kan være en spring, men det får vi først se når det komme inn volum i aksjen.
Uavklart i mine øyne, interessant over 29, mye mer positivt over 30.5.
Kursen holdt på å bryte ned, men holdt seg på støtten og fikk en liten rekyl oppover. Dette kan være en spring, men det får vi først se når det komme inn volum i aksjen.
Kan være greit å være klar over at denne lille biten er en del av en enda større tradingrange.
Og man kan se på dette fra flere hold.
Nå har ikke jeg gått veldig grundig gjennom det tekniske på denne. Men den tydelige reduksjon i volatilitet på slutten er positivt. Samtidig at den etablerte seg i et høyere prisleie til tross for godt med volum på nedturen.
Savner en tydelig volumspike til nedsiden for tydelig kunne se en potensiell fase C. Men dette er ikke alltid like enkelt å se hvis profesjonelle aktører allerede har tatt sine posisjoner (rett og slett ikke nok aksjer hos svake hender). Vil se et brudd på 28.70 med close over dette med greit volum. Feil på dette og en lower high vil være negativ kortsiktig.
Fredagens signal hos norskbulls var; stay short mulig signalet der har endra seg idag, men ennå ikke oppdatert når man ikke har abonnement.
“Bare nei”, RSI er helt uavhengig av volum.
Kommentar fra teknikerne? Etablert støtte på 27?
Kommer an på tidsperspektivet ditt. Hvis du har tenkt å sitte med aksjene i ett par dager eller lenger, så nei da er ingen støtte etablert og det er fortsatt uavklart.
Er det fortsatt 29.5 som gjelder for å bryte ny grunn ift det tekniske? Close over 29,5?
I praksis så mener jeg at analysen fra mai står seg helt greit. Det man vil se er brudd opp over 30kr, og så at ca 30kr holder som støttenivå. Og du vil ikke se at den faller vesentlig under 23kr i flere dager uten at det gir rekyl oppover.
Bevegelser under 30kr er derfor ganske uinteressante med mindre man skal kjøpe og selge innenfor eksisterende tradingrange.
Aksjen er i en sidelengs range siden oktober 2018, og den kan fint være i denne rangen ett år til inntil noe skjer som gir den kraft til å bryte ut. Det er brudd opp eller ned som i mine øyne er interessante.
Ser bra ut!
Her har dere alt på en plass
Uendret.
Nå er aksjen inne i motstandsområdet, og det interessant er om aksjen ikke tiltrekker seg selgere på dette nivået i løpet av noen dager / en uke. Aksjen kan selvsagt også gå videre opp, men nå er den inne i ett området hvor det er fint mulig å se for seg at den bryter ut av trading range som har vart i nesten ett år.
Det man ikke vil se er at aksjen faller ned under 30kr i over 1 hel børsdag.