Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Teknisk analyse (PCIB) (TA)

Ser det også. Så langt stemmer utviklingen til punkt og prikke med mine betraktninger.

2 Likes

Vanskelig å se tidslinje/aspekt her. Kunne du oppdatert skjermbildet med en forventning på når i tid disse bevegelsene evt. kan inntreffe?

Hva tenker du er bra risk reward mtp denne kilen?

Bruke 61.3 som SL. Inngang på 59. Tatt første profitt på 51.5.
Videre er potensiale ned til 43.


Dersom man skal basere seg på volum analyse, så ser det ut for meg at noe må være på gang kommende uke.

1 Like

Har du eit teknisk bilde på det?

1 Like

Den analysen er basert på statistisk kurtose, som er beregnet i regneark og har dessverre ikke noe å presentere. Tror man får se hva som skjer, men det antydes sterk kurs stigning i bildet?

1 Like

Aksjen danner nå en pen OHS i dagchartet, og ved brudd over 64-65 får vi ganske nøyaktig et kortsiktig kurspotensiale til kr 100.

14 Likes

Noe slik du tenker?

6 Likes

Ja, akkurat!
Tenker bruddet opp kommer på forventingene mot 30.juni.

1 Like

Edit mandag:
Åpner sånn noenlunde


opprinnelig:

Hvis det kommer en bevegelse opp nå som bryter gjennom 64 er jeg helt enig i at den kan gå veldig langt.

Oppside til 70+ her uten å engang overshoote fra opptrenden som den nå tester gulvet i.

17 Likes

2 Likes

Fortsatt 60-området som er av vekt på oppsiden, og brytes det etter gjentatte forsøk tidligere åpner det for en større bevegelse oppover. Antageligvis kan man se opp mot 70+. Brytes 55-området på nedsiden så åpner det opp for 50 og kanskje 46.

5 Likes

Motstand-bildet ser meget interessant ut nå og avhengig av stigningstakten eller hvor mye kursen stiger pr. dag, så kan kursen gå ganske høyt den kommende tiden. Antatt utvikling kan også underbygges av MACD volum analyse.

1 Like

63-64 veldig relevant støtte/motstand i pcib

14 Likes

64,6 nå

3 Likes

Gevinstsikring på 65

Gevinstredusering. :rofl:

10 Likes

Godt å se! Viktig at folk her inne ikke blir så rike at de slutter å skrive…

Kursen har steget en del siden i går, men dette er begynnelsen… og ganske leeenge til teknisk breakdown…

1 Like