Ser det også. Så langt stemmer utviklingen til punkt og prikke med mine betraktninger.
Vanskelig å se tidslinje/aspekt her. Kunne du oppdatert skjermbildet med en forventning på når i tid disse bevegelsene evt. kan inntreffe?
Hva tenker du er bra risk reward mtp denne kilen?
Dersom man skal basere seg på volum analyse, så ser det ut for meg at noe må være på gang kommende uke.
Har du eit teknisk bilde på det?
Den analysen er basert på statistisk kurtose, som er beregnet i regneark og har dessverre ikke noe å presentere. Tror man får se hva som skjer, men det antydes sterk kurs stigning i bildet?
Aksjen danner nå en pen OHS i dagchartet, og ved brudd over 64-65 får vi ganske nøyaktig et kortsiktig kurspotensiale til kr 100.
Ja, akkurat!
Tenker bruddet opp kommer på forventingene mot 30.juni.
Edit mandag:
Åpner sånn noenlunde
opprinnelig:
Hvis det kommer en bevegelse opp nå som bryter gjennom 64 er jeg helt enig i at den kan gå veldig langt.
Oppside til 70+ her uten å engang overshoote fra opptrenden som den nå tester gulvet i.
Fortsatt 60-området som er av vekt på oppsiden, og brytes det etter gjentatte forsøk tidligere åpner det for en større bevegelse oppover. Antageligvis kan man se opp mot 70+. Brytes 55-området på nedsiden så åpner det opp for 50 og kanskje 46.
Motstand-bildet ser meget interessant ut nå og avhengig av stigningstakten eller hvor mye kursen stiger pr. dag, så kan kursen gå ganske høyt den kommende tiden. Antatt utvikling kan også underbygges av MACD volum analyse.
64,6 nå
Gevinstsikring på 65
Gevinstredusering.
Godt å se! Viktig at folk her inne ikke blir så rike at de slutter å skrive…
Kursen har steget en del siden i går, men dette er begynnelsen… og ganske leeenge til teknisk breakdown…