Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Pcib fimaVacc (PCIB)

Abstract deadline was extended to 15 March and abstract notification to be sent 4 April

5 Likes

ok sweet, but when u write abstract notification to be sent 4 April, will this be open for the public like the abstract presentation?

i recon this is like a confirmation that the abstract will be presented if it passes the review or?

1 Like

@JAXI This is when the author gets a confirmation of acceptance for his work to be presented. Only then the company can say yes we will attend this conference.

Also and I might be wrong of course, I doubt that Sjoerd van der burg will present the data himself as this will fall under “conflict of interest” since he is part of our scientific advisory committee for which he is most probably receiving payments even if symbolically. Remember that Pci biotech is after external validation so I will not be surprised if the data is presented by one of his lab fellows of even someone from outside his lab such as Ferry

This is my opinion I could be wrong

10 Likes

Takker DZ

interessant abstract

…more than 90% of the thymic mice were cured…og i tillegg (dersom jeg forstår det riktig) så avviser 57-100% kreften som forsøkes å utplasseres igjen 2 måneder senere

Saftig ordspråk når en samtidig nevner kreft og kur , lurer oppriktig på hva vi snart har i vente

Lykke til

11 Likes

Hyggelig lesning på en blåmandag. Har vi nå, noen sikre datoer på når Fimavacc blir lagt frem i sin helhet? Hvilken konferanse? Ser at flere er nevnt.

1 Like

3 selgere med totalt 12 aksjer i slutt auksjonen, er til å gråte av.

1 Like

Var ikke noe særlig med kjøpere i sluttauksjonen heller da. :sweat_smile:

Vel, hva er det vi har i vente? En verdenssensasjon? Er det mulig fra et lite norsk selskap? Ja, hvorfor ikke? Jeg tror vi vil få flere fantastiske opplevelser som PCIB aksjonærer.

5 Likes
16:46:25 26,002 4 696 BATF
16:46:25 25,186 722

Fra dagens DP

1 Like

Hvem er BATF?

1 Like

Jonas enarson i podcasten. Resultatene er gode!!!

2 Likes

Hvilke resultater?

Han referer vel bare til resultatene fra mus og de små dryppene vi har fått fra fase1, vil jeg tro. Han vet jo ikke mer enn oss…

2 Likes

Fikk forresten svar fra Skuggedal angående linken eg fant om «available for licensing as of 18 Feb 2019.»

Skuggedal : « Vi kan ikke kommentere informasjonen du henviser til i den eksterne linken, men på generelt grunnlag er alle fima-programmene tilgjengelige for lisensiering.»

Lothian

10 Likes

For de som ikke har det helt klart så referer jeg til mail fra R.Skuggedal idag:

“Completion of Phase 1 immune analyses” er i løpet av 1H 2019"

Resultatene vil bli presentert som en børsmelding med overordnet konklusjon, mens mer detaljert resultat vil bli gjennom en publikasjon og/eller en vitenskapelig konferanse.

13 Likes

Kan vite litt bedre fordi han kan vurdere det litt bedre; ihvertfall litt bedre enn meg, tror jeg…
:relaxed:

3 Likes

Per sa på siste Q at vacc resultatene ER gode, det var det Jonas refererte til…

3 Likes

@Senior,

ser at du ikke satte dette i sitatklammer, men det er vel nettopp essensen av hva selskapet (ved RS) har meldt tidligere. Tror ikke det er noen dårlig gjetning at vi får denne børsmeldinga i løpet av april. Så kommer detaljene måneden etter.

5 Likes

abacus;
Jeg har gjengitt det slik Skuggedal har skrevet det, men han har vel bare brukt sitatklammer på den engelske teksten.

Jeg antar at det først kommer en kort oppsummering av resultatene i en børsmelding, og at den fullstendige analysen av studie-resultatene deretter kommer som en publikasjon i et vitenskapelig tidsskrift og/eller blir publisert på en medisinsk konferanse.
Spennende blir det uansett!

9 Likes

Det er helt riktig Erna. I møte med Per og Ronny en uke etter q1 bekreftet de ovenfor meg at det er slik gangen i det er. De overordnete resultatene er de nødt til å børsmelde umiddelbart, detaljene kommer på en egnet konferanse eller publisert i et velrenommert vitenskapelig tidsskrift.

22 Likes