Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCIB: mRNA er i vinden

Generelt
Kommer det et godt produkt på markedet innen CHEM , VACC eller NAc sine områder som oppfattes som en konkurrent så kan PCI-platformens behandlingsregime ytterliggere øke behandlings-effekten på disse nye produktene.

Det er jo nesten grenseløst hva en kan bruke dette til.

Det er helt makalaust at det finnes et slik selskap som PCIB som bygger på det prinsipp at metoden er kapabel til å øke effekten kontrollert og levert med presisjon til kun de cellene som er syke og skal avlives.

Helt uten bivirkninger.
Voldsom effekt
Dobbel behandling
Ingen reell konkuranse
Et kjernesundt selskap
Ledelse og ansatte kompetente og dyktige
Ingen red flags
Lav cashburn
Fremtidsrettet teknologi
Alle privilegier fra FDA / EMA

Ja , slik kunne en fortsatt …

I 2020 blir vi sansynligvis teppebombet med gode meldinger fra selskapet og utlendingene har begyndt å posisjonere seg.

Jeg vil vel sansynligvis gå i sjokk dersom noe alvorlig galt blir meldt men anser mulighetene tilnærmet lik null for at så kan skje.

Men en teoretisk mulighet er der jo alltid da.
Synes biotech pharmacon er et godt eksempel på at ting kan gå galt da produktet som ble brukt i studien reagerte med innpakningen og ble uten virkning.

Da har du virkelig uflaks.

Lykke til

11 Likes

Pw snakker om det på 109. Ifm namedropping AZ. Ganske langt utti episode om jeg husker riktig

1 Like

Håper det er disse vi skal samarbeide med.

2 Likes

Amphinex leveres i glass-vial, så sannsynligheten for reaksjon/interaksjon med emballasje er minimal, dessuten er det maks reaksjonskinetikk ved autoklavering, så når det har gått bra og man har dokumentasjon på svært god holdbarhet, er emballasjeproblematikk mtp interaksjoner med produkt bortimot utenkelig.

På linken under ser dere bilde av et glass med Amphinex.

21 Likes

I hvilken grad er hjertemusklaturen tilgjengelig for rødt lys?
Kan det være at de bruker Nigericin i stedet,
AZ er jo også engasjert i forskningen rundt Nigericin.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC6506612/figure/fig1/?report=objectonly
Å belyse hjertemusklaturen tilstrekkelig krever vel åpen hjertekirurgi.
Jeg tror fimaNAc fremste fortrinn vil være ved sykdommer i øye, hud og slimhinner.
Der vil den være uovertruffen.

Walday nevnte også Moderna under Q3, hvis jeg husker riktig. Mener det var under Q&A.

1 Like

@Snoeffelen,

måtte du rippe opp i det der med emballasjen? Elementær fallgruve, kan man si. Men har det skjedd før, kan det skje igjen. Da er det godt å vite at det er i hvert fall ikke der PCIB tryner.

Jeg tapte - i første omgang - store penger på nettopp en slik fadese. Heldigvis kjøpte jeg meg kraftig opp igjen da aksjen skrapa bunnen - og kom til slutt ut godt i pluss. Det ble etter hvert grunnkapitalen i min posisjon i PCI Biotech.

5 Likes

Virkelig? Man bruker jo kateter i arteriene helt rutinemessig?

3 Likes

I dag kommer de langt inn i hjernen og “fisker” opp blodpropper via blodåre fra hovedpulsåren i lysken, så det står ikke på teknologi til det mest utrolige.

Spørsmålet er om det finnes riktig instrument med riktig lys og “styrke”?!? til å gjøre jobben.

5 Likes

Som så ofte handler det vel om hvorvidt det som er teoretisk mulig er praktisk gjennomførbart. Grensene flyttes stadig ved hjelp av innovative hoder.

3 Likes

Evntuelt denne.
Tumor i lunge bør være lett å komme til med lys.

5 Likes

I teorien er det vel nok med sende en fiber ledning (fiberlys) gjennom guiding slangen når den har kommet frem til lokasjon?

Håper noen her som har kunnskap som kan deles :wink:

2 Likes

Litt merkelig egentlig at man ikke kan lyse alle steder. Paa Veterinaerhoegskolen har jeg sett de lage ett stort hull paa stoerrelsen med en haand i siden paa ei ku og fester ett lokk slik at de kan studere hva som skjer i magesekken.

Da er det litt rart de ikke kan lage et bitte lite hull hvor som helst paa kroppen egentlig, og gaa inn med lys, for saa og lukke hullet igjen? Spesiellt siden det ofte staar om liv og gjoere.

2 Likes

Kanskje de venter med å bruke intern belysning da effekten lett kan bli for sterk her , ihvertfall til en får mere erfaring. ( too strong effect with intra-tumour illumination )

Prinsippet vises vel her utført på hund (side 8 )

http://www.kreftforskning-hund.no/uploads/PCI%20biotech%20hund%20250511.pdf

3 Likes

Her lanseres en ny genterapi for blærekreft med imponerende resultater:


Vektoren er det snart utdaterte adenovirus.
Blæreepitelet burde være fruktbar jord for fimaNAc, her kan til og med det blå lys, det mest energirike og derfor det mest effektive benyttes.
Mon tro hvor godt resultatet haddde blitt da?

4 Likes

BioNTech SE - ADR
NASDAQ: BNTX
34,97 USD +5,63 (19,19 %)
20. des., 16:00 EST

Ser ut som mRNA fortsatt er i vinden, BioNTech er nå verdt 75 mrdNOK, godt over en dobling siden IPOen tidlig i oktober.

20 Likes

I heite

1 Like

Hvorfor utdatert?

1 Like

Fimanac (mRNA) og PCI Biotech midt i puddingen av noe av det hotteste i biotech med andre ord. Teknologi mRNA oppnår enorm verdivurdering. Gir god indikasjon på hva som KAN ventes fra AstraZeneca om de vil ha PCI Biotech teknologi.:rocket::pray:

9 Likes

Når den store bølgen kommer etter og forstått potensiale i Nac , skal det bli spennende og se hva som skjer med kursen i Pcib.

10 Likes