Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Petroleum Geo-Services (PGS)

Mye bedre tall nå enn i fjor. Skulle jo ikke mye til

1 Like

sant, men i dag får vi fasiten på om du gjorde lurt i å selge på 4.4 i går. vil være normalt med en korreksjon i dag. så skal du være med så følg med så kan du kjøpe deg inn igjen men ikke før du er nærmere 4 tallet:-) så kan du smile og være fornøyd resten av dagen:-)…men hvor Pgs havner vet jo ingen og hvordan aksjen blir vurdert er avhengig hvor langsiktig man er

Du skriver så pent nå Ola :wink:

Kjøper litt her på åpning

Edit, skulle eg jo ikkje gjort :man_shrugging:

Venter litt til så kjøper jeg også… litt fallende kniv, men mye under 4 skal vi ikke

har du fått kjøpt tilbake?

ha ha… du har sovnet.
ha en fin dag

Jobber, men ja kjøpte tilbake på 4.38

ja da skal du ikke bekymre deg om at du solgte for lavt i går på 4.4. ha en fin dag

Takk det samme :beers::blush:

Inne med snitt på 4,56 etter forstå ha kjøpt på 4,61 ved åpning

Hentet seg bra inn må jeg si

på veg ned igjen nå pgs, 4,42

vent å se. alt er normalt etter en slik oppgang som var i går. mye usikkerhet her

– Oljeprisen kan stige til over 100 dollar fatet | Finansavisen

Kjøpte mer i dag på lod. Har et litt sviktende sentiment for seismikk i det korte bildet, men dette kan jo bare gå to veier🥴.
Edit; ser ut som oljen er i godt driv. Kanskje vi får en grønn dag til i morgen på osebx.

God Morgen “aksjewonka”. Hva er det som skjer i Pgs ? det stiger voldsomt. er det noen nyheter?

Usikker. Kan det være olje lager nedtrekket i USA og en forventning om at oljen buller 1530 i dag?

Leste på HO at alle forfall er utsatt til 2024, trodde det bare var rundt 1 år, jeg.

1 Like

det er godt nytt, pga urolighetene om emisjon. takk for info

Nice. Kjøpte på dippen 4,38 - for en gangsskyld på lenge lønte det seg.

2 Likes