Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Petroleum Geo-Services (PGS)

…men nå tucher vi 4.4…selger du eller er du med videre? evt…hva er det som skjer som driver opp kursen?..jeg lurer veldigt

Har ikke kjøpt med, men verdt å følge med på 4,4 og 4,5- motstand. Sikkert korrelasjonen til oljeprisen som driver oppover.

. jeg har lagt inn et salg av noen aksjer på 4.6. ikke alle aksjene jeg har. regner med at pgs vil lett dette ned på 4.2 -4.15

1 Like

Hadde vært greit om den bryter 4,5. Men motstanden på dette nivået virker sterk…

sant. men jeg la inn et salg i overkant allikevel. vi får se det an

Jøss, det er visst fortsatt noe penger i oljeleting | DN

1 Like

Når vi 4,6 i dag? Ligger på 4.52

4,634 ble dumpet ganske brått etter det. Får se hvor dette bærer hen
Grei omsetting
Ser ut som 4,8 er target

4,5 er inntil videre brutt, 4,7 er neste motstandsnivå

Jeg fikk solgt now på 4.6 men følger med. Hva er du driver kursen. Hva skjer?

Usikker.

Jeg solgte 70k… på rundt 4.6 til 4.62. Jeg har mye mer i pgs . Men avventer litt.
Ellers venter jeg meg en rekyl igjen ned til 4.2 til 4.25 da kjøper jeg meg inn igjen.

Krysses 4,6-,7 tror jeg vi kan få litt bevegelses igjen… ligger litt med brukket rygg.

1 Like

Sant vi får se

Men jeg la meg noe på salg i dag. Det som går opp så raskt uten noen info eller nyheter skal ned igjen

god morgen. my på salgs siden i forkant av åpning. sikker mange som vil ut på den kursutvikling vi fikk i går. lurer fremdeles på hva som fikk kursen til å gå i “taket”. men skal nok ned noe i dag…vi får se.
hva tenker du?

…men ved åpningen så gikk det fort unna og vi er over 4.6 igjen…

Solgte på 4,648 nå. Får se hvor den går. Ser ganske sterk ut syns jeg

1 Like

Ser ut som 4,8 var target

Sterkere enn på lenge.

Begynner å blir forutsigbart. Det er noen dager siden strekene ble strukket…

1 Like