Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Petroleum Geo-Services (PGS)

Så nå har du kontrollen. Hvis ikke dette endrer seg så er det bare å følge med og kjøpe og selge :+1:

Sikkert noen med mer intellektuelle muskler og finansiell erfaring som har sett mønsteret enn meg;)

Det mest intressane med handelen på fredag var omsetningen av pgs. Vi endet opp på 64mill kr. dette forteller interessen for pgs og lover godt for neste uke og ukene som kommer.

1 Like

PGS ASA: New Share Capital after Conversion of Parts of Convertible Bond

Vondt gikk til verre når det gjelder sentimentet for seismikk - med det nye skatteforslaget;(

helt klart. mye politikk her

.men gikk ikke så verst allikevel. jeg var litt preget av skatteforslaget og solgte 100k på rundt 4.43-4.45. så for meg en rekyl til 4.3

Om kursen går ned tilstøtte eller bryter motstand får jeg heller vurdere. Mseis er nå langt mer interessant;) kommer nok en pump der snart. Dette er nok litt vanskeligere å opp å pgs.

så du lurer på å gå inn i Mseis? i dag ble der mer solstad aksjer på meg. ganske tungt lastet der. tror ikke jeg hadde gått in i Mseis før jeg ser 3.3

Er fortsatt i PGS, men gidder ikke å ta tapet enda:-) MSEIS er bare på watch, men av samme grunn som jeg gikk inn i PSKY forrige uke kan man for ta del i rask oppgang…

Ja når det gjelder pgs så har det hvert mye opp og ned så jeg bestemte meg for å selge noe for senere å kjøpe tilbake. Men man kan ikke gjøre det på store volum så det blir tomme slag i luften stort sett. Jeg kommer nå til å følge kursen og ikke selge mer.

Men psky. Har hatt en trist utvikling. Fra 16 til under 4. Men alt som har med helse er jo noe som det altid er et marked for. Så kanskje er det rett tidspunkt å gå inn. Ser spennende ut

Seismikk store taperen ifm ny skatteregler

1 Like

men pgs…stiger… og jeg lurer på hvorfor og angrer at jeg solgte på 4.4 -4.44 :see_no_evil:

1 Like

To motstandsnivå brutt i dag. Spennende å se hvordan kursen går fremover.

Hei. Ja spennende men jeg valgte å selge 50k ned på 4.65 i dag. Jeg regner med at det blir en rekyl. Er jo vant til det

i dag blir det spennende … går vi over 4.7 så er vi snart i 5

Kjøper meg nok inn nå iom at motstand er brutt. Et lodd i endur vurderes også

vil du kjøpe det inn mer i pgs? endur har jeg ikke studert så mye på men tror at i solstad så kan det bli en rask opptur når de melder inn nye kontrakter

Følger med på PGS nå, den er på et brytiningspunkt, men RSI er ganske høy. Endur er mer et bet om rekyl etter massiv nedgang. Soff er jeg overeksponert så tar ikke noe mer der før 5,5

sant…pgs har nådd et metningspunkt nå…heller mer mot ned enn opp…kanskje jeg selge 50k igjen for å evt kjøpe igjen senere.
jeg vil se litt på endur. når det gjelder solstad så er jeg veldigt eksponert men ligger inne for kjøp på 5.35 og nedover

men jeg skal være forsiktig med å spå…pgs løftet seg opp på 4.75…spenende… ser ut som den kan gå høyere.
la inn et salg på 4.9

1 Like