Sikkert ikke relevant i disse nyhetstider men liker ikke helt den tekniske utviklingen her.
Vurderte inngang i dag men avventer litt og ser hvilken vei den går i løpet av dagen.
Fin start, men regner med den blir å falle utover dagen
Blir spennende å se om afrikabrevet slutter over 9kr
Se den flotte ordreboken nå, tror dagen i dag ender veldig bra Og solen skinner på vakre vestlandet, kan det bli bedre? Gleder meg ufattelig mye til tirsdagens artikkel i AEI
Kjekt å se at den store kjøperbulken flytter seg etter oppover.
Dobbelt toppen på 9 pakert, Hærlig om dette holder seg.
Det blir en kald cola i vestlandsolen idag
Slutt over 9,50 idag, så kan vi rusle mellom 9,5-10,50 inntil neste melding foreligger, altså den som tar oss til 15kr.
Eg stikker på hytta, Happy helg
Det ligner 10 kr her til luk:smile_cat:
Glad jeg kjøpte i dag likevel ja
God helg på hytten, du fikk det som du ville! For en sluttspurt, 9.95 i auksjonen gjør godt på bra volum ️:+1:
Bare å vente på neste melding God helg!
Den sluttet på HOD! HOD! Etter en sinnsyk oppgang. Er nesten garantert at 10 kr brytes på tirsdag. Spørsmålet er bare om den fortsetter eller faller tilbake. Utrolig spennende aksje å være i
Nocturne.
Den falder ikke tilbage. Der så mange gode triggere i nær fremtid - så det er bare at læne sig tilbage i Chesterfield sofaen og blive rig.
God weekend til jer alle
Stark
Jepp, sluttet på hod, og for en fin stigende trend gjennom dagen. Den fortsetter garantert opp på tirsdag med spud på mandag og artikkel på tirsdag. Kommer til å overgå dagen i dag uten problemer!
Finner de olje så blir dette sannsynligvis once in a live time
Av og til hjelper det at PAS dumper i fanget ditt
JA! Hva f… skjedde der liksom
Noen følte du trengte den inngangen din som du satt å klagde på at du aldri fikk
http://forum.hegnar.no/post.asp?id=21411142
APCL - BP betalte over 150 millioner euro for 30% i Senegal
Dette er helt sykt! Det ryktes at Timis Corp fikk over 150 millioner euro for sine 30% i disse to blokkene BP nå kjøpte ut. Altså naboblokkene til ROP. Det er over 1,4 milliarder NOK!
Ingen tvil om at BIG MONEY er på vei inn i Senegal. Og der er vi, godt plassert!
“The oil company Timis Corporation, owned by Romanian millionaire Frank Timis, has sold its 30% stake in two offshore oil exploration blocks in Senegal to British Petroleum (BP) for more than EUR 150 million, according to sources quoted by several African publications, capital.ro informs.”
Vanskelig å ikke tenke sitt med denne:
"BP’s Timis move has raised local speculation that the UK giant may seek to acquire neighbouring ultra-deep acreage held by Oslo-listed junior African Petroleum Corporation (APC), which also has a Timis shareholding. Also, APC chief executive Jens Pace served for 30 years with BP.
In a presentation this week, APC reiterated it had signed a non-binding heads of terms and exclusivity agreement with a well-funded deep-water international player covering a 70% operating stake in its Senegal Offshore South Deep block and licences A1 and A4 off Gambia."
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Dette viser veldig tydelig at det er stor interresse for lisensene våre. Jeg har sagt flere ganger at jeg tror nøkkelen til finansiering ligger i ROP, den er holdt utenfor den andre avtalen, men er fjernet fra listen over lisenser til salgs. Her har vi pengene Mirabaud og Pareto mener vi trenger, bare vent å se. Gleder meg til Mai!!
Hva betyr dette på norsk? Tenker da på heads of terms…
Det er en overordnet avtale hvor man er enig om hovedlinjene i avtalen mellom partnene. Så blir det gjennomført en komplett due diligence før endelig kontraktsinngåelse.