Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PetroNor E&P Limited (PNOR)

Beklager det, ser at innlegget mitt kom ut helt annerledes enn hva jeg hadde tenkt. Har redigert det nå. Gikk litt for kjapt i svingene.

5 Likes

Du er tilgitt :sunglasses:

Er mye spekulasjoner rundt om nå. Bare å ta det rolig til i morgen, får ikke gjort noe fra eller til likevel.

Men fortsatt er det noe som Evt har blitt glemt å børsmeldt om det er tilfelle det som blir diskutert.
Tror på en Happy ending, snitt på 4kr, regner med holder til å inngå den store fadesen

Er på jobb jeg så har ikke fått fulgt med. Det det er full forvirring her. Får sette meg ned å lese da jeg kommer meg hjem.

Men hvor viktig var Rop for APCL?

Ringte kontoret til Pareto i USA men der visste de ingenting. Så vi får vente å se til i morgen .

Burde ikke Pareto visst om noe hvis det faktisk var snakk om salg av lisensen?

I diverse analyser fra helgen der kursmål er satt fra 24+, er ikke ROP tatt med i beregningen. Blir sett på som ren bonus.

Men usikkerheten og markedet vil nok ikke tenke det samme hvis det viser seg de regelrett har mistet lisensen.

De burde i så fall ha kommet med info om dette i forkant selv, ikke at andre kommer dem i forkjøpet.

Tviler på at APCL har visst noe om et egentuelt tap av lisens på forhånd…

Har de visst om det, så har de spilt skittent selv.

1 Like

Orker ikke tenke mer på APCL nå, får se hva som sies i morgen.

Ryktene sier at de mista lisensen ikke at den ble solgt.

“I dokumengter utsendt fra Pareto i ettermiddag inngår ROP som lisens” Ser jeg folk skriver på XI. Jeg har ikke sett det dokumentet.

2 Likes

Innlegg av: Nes80Krill (03.05.17 00:02 ), lest 74 ganger
Ticker: APCL
RE^1: APCL - ROP og TOTAL
Kl 19:38 snakket jeg med Pareto.
Kursen var da 7,75 og emisjonen overtrgnet for en time siden ( det vil da si overtegnet kl 1830 ish)

Folk på XI hevder dette ikke er korrekt. Velger å stole mer på dem enn Randoms på HO.

Blir uansett meldt før åpning imorgen.

Tror det er første gang eg har sett over 200%

“Avkastning i prosent:209,47%”

Så får vi se hva status er når resultat av den pågående drillingen blir

Eg har vertfall sovet meget godt inatt :+1:

2 Likes

Her kan man selvsagt spekulere, men tror aksjen åpner ned an mass, for så å trade litt oppover. Har man baller, edge og bra med tid, kan man gjøre ei kule eller to her i dag. :slight_smile:

“To date, the Republic of Senegal has not validly enacted such termination procedure, and accordingly the Company reserves its rights under the ROP PSC.”

“Further, the Company notes that it does not intend to use any of the proceeds raised in the Private Placement announced on 2 May 2017 for the ROP PSC.”

http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=426269

Så melder de selvsagt at private placement er fulltegnet rett etterpå, med ordlyd type hyggelig og problemfritt.

Buckle up!

http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=426272

1 Like

Dette blir ikke så stygt som man kunne frykte. Fullfinansiert selskap ut 2019 med drilling i gang og Head of term i sluttspurt. Det er ganske klare regler på terminering av lisens, og de ligger også i den eksisterende PSC på ROP. Dette blir en kamp, men den bør APCL komme godt ut av. APCL har fightet tilbake 2 lisenser tidligere som Gambia sin diktator tok fra de uten grunn.
Jeg selger ikke en aksje og holder på tegningsrettene mine.