Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PetroNor E&P Limited (PNOR)

Rop er Apcl sin, det var mye flaut å lese igår om dette.
Fulltegnet emisjon og bare velstand, blir self en bra dropp i kursen idag, men holder seg over 8, og der vil eg kjøpe noe

Ha en fin afrikansk dag

Hvorfor dropp @Kronn ? Jeg tenker aksjen skal langt opp : lettelsesrally + fulltegnet emi?

Skal garantert ned og tette gapet til emisjonskurs…

Nah, for stort sprik fra sluttkurs igår til emi pris, blir nok rød, men likevel over kr 15 til 17.mai

1 Like

Det er vel ikke noe gap til emisjonskurs? Gapet er mellom 9.95 og 10.70 som den åpnet på, i går?

Der er jeg faktisk 100% enig med deg @kronn! Det er nå på plass mange penger i kassen, vi driller og er i sluttforhandlinger på en mega avtale. Dette går virkelig veien, garantert.
Jeg tipper utfallet blir at vi får kompensasjon fra Total for ROP.

1 Like

Jeg tipper Total må legge seg på rygg for å få ROP, og at de blir med på de andre lisensene?

1 Like

Ikke umulig det :slight_smile: Var litt forvirret i går kveld når pressemeldingen kom, nå er jeg faderen meg mer sikker enn noen gang på at dette går veien! Vi har masse penger på bok og mange ekstremt fine lisenser!

Der ser du😕

Ser hva?

Ser hva da? Ser fremdeles ikke noe gap mellom sluttkurs i går og emi kurs?
At den skulle ned mot emikurs er noe annet. Men ikke for tette noe gap vel?

Edit: OK, skjønner hva du mente nå. Er bare at “gap” brukes ifb. med teknisk analyse i min bok :slight_smile:

Da ble det noen flere åpning :+1:

1 Like

Var sånn jeg mente det ja, beklager misforståelsen.
Håper selvfølgelig det ikke blir Qec tendenser rundt denne, men det jeg frykter.

1 Like

Ble ingen aksjer på meg i emisjon. Alle som tegnet seg for under 200k Euro ble nulla ut. Mange kapital sterke og som har trua☺Tror ikke jeg prøver meg på å trade denne i dag.

Jeg fikk heller ikke… (lol) :slight_smile: Neida. mjeg skal ikke selge en aksje jeg heller. Andre får trade. Blir for vanskelig på den ekstremt dårlige linja vi har her nå på jobb + windows update som har gjort hele maskinen min til lægg-helvete :slight_smile:

Skjønner. Dårlig nett har jeg god erfaring med,hehe​:slight_smile:Det er skikkelig slitsomt. Er områder på jobben hvor vi faktisk er helt uten nett i perioder. Jobber i en stor betong bunker :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 Like

Blir det forsatt rep.emi og har folk tenkt å delta?

Jeg skal tegne det jeg kan! :slight_smile:

Jeg tegner om jeg får

Synes casen ser veldig bra ut etter at selskapet er fullfinansiert og har startet boring.

Dette med ROP får bare utspille seg, så får vi se hvordan det ender.

1 Like