Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PetroNor E&P Limited (PNOR)

Ved 100% avkastning og betydelige summer inne ville jeg også sikret gevinsten mtp usikkerheten, selv om det nå kan gå bra likevel.

2 Likes

Uavhengig av utviklingen til kursen, gratulerer med gevinst og at du ikke lot grådighet vinne :wink:

1 Like

For dere som ikke leser HO:

Hehe, hadde jeg gjort som @prophetse7en ville jeg vært en månedslønn rikere og fått betalt flybillettene i sommer for hele familien. Men en mann sa engang at “Greed is good”. Jeg tror jeg misforstod noe? :disappointed_relieved:

Ny dag i dag, og en skal ikke se bort i fra at APCL fortsetter å stige. At jeg solgte i går kan i dag vise seg å ha vært noen kroner for tidlig. Men slik vil det alltid være.

Kanskje jeg får en ny mulighet til inngang når alle emisjonsaksjene kommer og skal ut i markedet. Er vel alltids noen som vil hente rask gevinst på slikt.

Må si at aksjen gjør det ekstremt bra mtp på emisjonen og de andre rykter som har vert.

Kan bli spennende framover når all finansiering er fullført og fokuset går videre på boreresultat​.

1 Like

@Biotec, helt enig. Gleder meg til de neste ukene i forhold til farm-out og drilling, samt hvordan rep.emisjonen settes.
Har beholdt alle mine aksjer, de skal være med på hele eventyret. Fyller opp med det jeg klarer på emisjonen :smile:

1 Like

Ja det overrasker meg faktisk litt. Ser at emi aksjene alt er på plass hos enkelte, så hadde trodd en del var ute etter gratis penger og selge unna nå.

Trodde ikke emiaksjene kom ut før 12.05. - hvor har du lest dette?

Leste innom HO. Hos PAS skal de alt være på konto ser jeg flere skriver der, blant annet Marve skriver det.

Les børsmeldingen. Det vil også bli meldt en share capital increase når aksjene er på markedet. Jeg tror ikke på det. Det KAN være noen har begynt å få, men langt fra alt er ute allerede nå. Jeg har ikke fått noen melding fra newsweb.

Nei sier ikke at alle har fått, men er jo ikke umulig at de har begynt å sende de ut?

Vil tror alle aksjene kommer ut samtidig på VPS men er ingen ekspert på dette…

Jeg aner ikke. Min kilde var som sagt HO der jeg så tre ulike personer bekreftet at aksjene var kommet på plass.

Jeg så det jeg også. Kan være det er sant. Uansett så er disse gutta på HO long (de fleste av dem) så får se hva de andre som har fått aksjer gjør. Forventer ikke kjempenedsalg, men ned mot 9-ish.

Det finnes ingen emiaksjer ute nå

2 Likes

Helt ute, lykke til videre, skal innigjen men forventer en korrigering i kursen før neste høyde blir tatt

Hvor langt ned tror du den korrigerer?:slight_smile:

Mener det er støtte rundt 9.95 - sluttkurs fredag. Den skal helst ikke close under dette.

9.74 i dag. Tror jeg vil ha den lengre ned før jeg eventuelt vurderer en ny inngang. Selv om Marve på HO mener alt er mer positivt nå enn noen gang tidligere så klarer jeg å se litt mer nøytralt på det. Jeg klarer rett og slett ikke å se at rotet og feilinformasjonen som er rundt lisense og rop er en positiv ting. Om noe må det jo skape usikkerhet rundt det som tidligere så ut til å gå APCL sin vei, at det nå er mer bingo hva myndighetene kan finne på?

Sliter også med å se hvordan noen her i Norge kan sitte å påstå det ene eller det andre. Hva informasjon kan nå folk på HO og andre forum sitte på om hva politikere i Senegal finner på av sprell?

1 Like