Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PetroNor E&P Limited (PNOR)

2 Likes

Merker jeg har mistet litt troen på APCL. Får håpe en blir positivt overrasket de neste 10-14 dagene.

1 Like

Noe spesielt eller bare at kursen går nedover ?
Mener å hugse du var veldig Bull for kort tid tilbake?
Er fortsatt ute, men likevel er det Apcl melding eg er mest spent på om dagen

1 Like

Bare det psykologiske med at kursen faller.

Jeg var veldig bull frem til jeg solgte. Etter emisjonen og rot med lisenser har jeg ikke vært spesielt bull, selv om jeg fortsatt ser potensiale om alt går veien.

1 Like

OK, visste ikke at du hadde solgt, var sikkert en klok avgjørelse, vertfall til det motsatte er bevist

Ja, per nå er det jo enten å sitte eller selge. Det er enten eller for selskapet føles det som. Jeg kommer nok til å selge okke som, så fort melding foreligger… :slight_smile:

1 Like

Altså, jeg kjøpte, solgte og kjøpte igjen litt for tidlig, så eier aksjer nå.

Samme her, kjøp på 8 kr, salg på 11 eller 10.50 eller hva det var. Så kjøp igjen på 8 og snittet ned på 5. Hadde som nevnt ikke forventet den forbanna brønnmeldingen før melding om HOT. Men, men… nå er det bare å vente.

Eg tanker litt at en gang må det lykkes, eg tror det kan være nå, eg tørr bare ikke å ta risikoen, samtidig som det etterhvert er begrenset på hvor langt den kan gå, det er KO tross alt cash her, og om ikke HOT’en blir noe av, så vil det jo likevel være muligheter for en ny, og kanskje til og med enda bedre deal

2 Likes

På god vei

Har bestilt ny topp20 liste idag. Deles her da jeg får den.

5 Likes

Bra, det blir meget spennende :+1:

@Kronn

@Nocturne

8 Likes

Bra, skal sammenligne litt senere idag, er ute på farten nå.
Ser at topp 3 har økt, sikert gjennom emisjon.
Telinet som har vert med lenge, har redusert fra forge liste.
Ser litt på den senere idag
Baksås har også økt litt

1 Like

Topp 20 har i flere år ligget på ca 80% eierskap, nå er dei store ned i 67%

2 Likes

Har det noe med flere aksjer og emisjonen å gjøre kanskje?

Det har det nok, ikke alle som ble med på emisjonen, så da dermed er utvannet og mistet eierprosent.

67% store er vel fortsatt ganske mye…?

1 Like

Absolutt, ikke noe å klage på det, men 80 er uansett mer :wink:

3 Likes

Faller den under 4 nå så har jeg faktisk litt lyst til å fylle på. Bare kjipt å ikke ha noen aksjer jeg har lyst til å selge. Da blir det fort skralt med penger å kjøpe med.