Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PetroNor E&P Limited (PNOR)

Noen årsak til at denne stiger idag?

Forventninger om en mulig farmout avtale de nærmeste dagene ser jeg det snakkes en del om, men jeg har ikke noe fakta

Fristen for HOT dealen går vel ut om ganske kort tid. Vil tro vi får en melding ila. neste uke, enten pos. el. neg. Håper selvfølgelig på positiv melding. Da kan man fort se 100% ++.

3 Likes

Helt enig, og om den går 100% så kommer eg inn igjen til nesten samme pris som utgangen min, eller ei krone over.

Hadde egentlig en plan om å kjøpe ned mot 4, noe som var mulig i går, uten at eg gjorde det

1 Like

Jeg sitter inne med litt for høyt snitt her da jeg var dum og ikke solgte alt før/etter emisjon. Har valgt å avvente til vi får melding. Blir det positiv melding så ser vi raskt kurs på 10+. Ikke alltid det er bra timing her @Kronn☺

2 Likes

Så lenge noe blir timet bra, innimellom det dårlige, så blir ikkje totalen helt gærn👍

1 Like

Sant det og for meg som er relativ fersk så lærer jeg heldigvis av feilene☺Timingen er bedre nå enn for 1 år siden. Spent på om det blir utsettelse nok en gang eller om de klarer å lande en avtale før fristen.

2 Likes

Når er det vi får vite om farmouten?

I følge HO utgår eksklusivitetsavtalen vedrørende HOT 13. juni. Kan vel forvente en melding da uansett utfall.

1 Like

Hvis vi er nærme en underskrift, kan det tenkes at APCL avventer melding til markedet selv om HOT utløper.

Håper derimot på et svar innen perioden, da jeg tror markedet vil respondere negativt uten beskjed om status.

Mulig du har rett, men det er ikke veldig aksjonærvennlig å vente med oppdatering da de selv meldte 8 uker…

Føler det er noe som skjer, den har steget en del nå uten at noen nyheter har blitt meldt. Er det aksjonærene som gjør seg klar?

Jeg tror det kan være en kombinasjon av flere ting.

  1. Kursen sank unormalt mye etter emisjon og tørr brønn. Kanskje naturlig at den bedrer seg når det nærmer seg svar på HOT?
  2. Mange ønsker et lodd til HOT. Treffer den som forespeilet så ser vi helt sikkert kurs på 10-15kr minimum. (Pris før emisjon var jo trossalt 12kr)
  3. Noen som vet mer enn andre?
2 Likes

Hva om den ikke treffer?

Nedsiden anslår jeg til maks 2 kr… oppsiden til 10-15 kr. Mer på lengre sikt.

Er veldig enig. Men jeg sliter litt med tilliten til de som driver det der etter alt rotet før, under og etter emisjonen. Samt TIA - this is africa. Håper selvfølgelig på gode nyheter meeen…

Jeg har gått fra å være -56% i APCL til nå -31.5%. Det går fremover :joy:
(Realistisk sett er jeg nok snart i pluss totalt sett nå om jeg regner på gevinsten fra tidligere :slight_smile: )

1 Like

Da var det jo forhåpninger om oljefunn og

Tror som @Nocturne at nedsiden kan være 2-3kr og potensial opp mot 15kr

Vi håper alle at den går riktig vei nå :slight_smile:
Jeg gikk fra å være 185% i pluss, til nå 54% i pluss…

1 Like

Da klarte jeg ikke lenger å holde meg unna denne aksjen! Nå får vi bare håpe det kommer noe positivt fremover

1 Like