Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PetroNor E&P Limited (PNOR)

http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=429038

1 Like

w00t w00t? :smile:

Vel, utsettelse er bedre enn ingenting

Det blir nok kjempe stemning på HO ang utsettelsen, det blir sikkert mye fin lesning mellom linjene, men det er ikke en utsettelse som var ventet, Afrikabrevet fortsetter i samme tralt som dei årene eg har følgt.
Tipper den åpner lit opp, for så å ende godt i minus idag.
Naturligvis bare ett råtips, og tipset er self basert på at eg ikke eier alsjer :+1:

2 Likes

Hallo! De sier jo at de forts. å jobbe med avtalen og at ting tar tid. Jeg tolker dette som at avtalen er i boks mens at myndighetene er trege.

Kursmål: 10 kr innen Juli.

Eg har tolket meldinger fra Apcl i en årrekke, mld idag er en utsettelse av noe vi håpte skulle bli en avtale innen en gitt tidsramme, det ble det ikke, ergo, negativ

1 Like

Håper på kjøpsmulighet i dag. Skulle gjerne kommet inn på 4-tallet et sted.

Spørs vel hvor kortsiktige “gamblerne” er som ønsket ett ja kommende uke, disse må i verste fall vente halvannen mnd til og i worst case ny utsettelse? Åpner vel opp 15%

Utsettelse på 6 uker. De fortsetter som før. Da blir det å sitte med aksjene en stund til. Kommer nok til å falle tilbake igjen denne utover sommeren.

Melding i dag er en forlengelse av en kontraktsforhandling i det vi håpte skulle bli en avklaring. Det at de trenger mer tid (TIA), og at Majoren ikke har avbrutt forhandlingene er bull… :smile:

2 Likes

Eg ser den, men det er inngåtte avtaler som betyr noe, teksten i meldinger kan en forme helt fritt.
Apcl skulle komme med endelig avtale, den kom ikke, det er fakta, så blir det en ny periode med uvisse
Eg tror den skal nedover i dagene som kommer, men eg tar stadig feil, så eg er åpen for en gardering :+1:

Jeg er enig i at den skal ned på kort sikt, men jeg har horisont frem mot avtale. Egentlig forventet jeg negativt utfall av avtalen så forlengelse gjør at jeg er lettet og lettere positiv til fortsettelsen. De kunne meldt at forhandlingene ikke førte frem, slik jeg tolker det og det som skrives av Marve på HO så ser det ut som at det er forhandling med regjeringene i Senegal og Gambia som lugger.

Ut på 5,3 med gevinst .
Kjøper igjen på 3,8 :slightly_smiling_face:

1 Like

APCL - Hegnar.no - Forlenger avtale

African Petroleum Corporation (APCL) har forlenget eksklusivitetsavtalen med oljeselskapet som de er i forhandlinger med, går det frem av en melding onsdag.

Forhandlingene gjelder delsalg av lisensene som APCL eier i Senegal og Gambia til 20. juli 2017.

APCL og det ikke-navngitte oljeselskapet jobber for øyeblikket med å fullføre forhandlingene med myndighetene i de to aktuelle landene.

Det ikke-navngitte oljeselskapet vil etter planen ta operatøransvar og en eierandel på 70 prosent i APCLs produksjonsdelingsavtale i Senegal, samt lisensene A1 og A4 i Gambia.

2 Likes

Synst det haller til at eg treffer med spådommen, men fortsatt ett par timer igjen

Er jeg helt på bærtur eller har det vært snakk om farmout tidligere, mens i meldingen står det en avtale med farm in? Ikke helt stødig på disse begrepene, men ser at han der marve tok litt tak i den formuleringen.

Henter seg fint inn nå :slight_smile:

Kjøpte igjen på 4.75 og 5, blir med en liten tur til jeg :fearful:

2 Likes

kjøpte på 4.82 blir også med en liten tur :smiley:

3 Likes

@Paddy80 og @H.L Velkommen i klubben. Blir et flakslodd men det er det som er GØY! :joy: