Hva skjer nå i morgen?
Denne dukket opp på HO forumet
Ja nå blir det vei i vellinga, M-Fafa styrer butikken
Blir ikke nedgang i morgen
Æsj; har solgte litt for mye Apcl i dag.
Mange indikatorer nå som er positive, men champagnen åpnes ikke før melding! Får håpe det kommer snart…
Bare så digg å komme oppigjen idag, etter fallet igår
ja vi får håpe det fortsetter slik
Jeg solgte 50 % av beholdningen i dag. Tar en sjanse nå men håper ikke vi får positiv melding rett over påske. Håper jeg kan kjøpe tilbake de jeg solgte i dag til under 7 kr:slight_smile: Men kan jo hende jeg må på med joggesko
Vurderte det samme når vi var på 9, men var ikke villig til å risikere å miste melding. Angrer nå, men lett å være etterpåklok
Jeg gjorde det samme. Hadde jo hatt mye større gevinst om jeg hadde solgt på 9. Men vi får se. Har uansett en bra gevinst nå. Alltid lett når vi har fasiten
Store penger i afrikanske blokker :
Helt nydelig!
Så den akkurat - men er 70% litt mye å gi fra seg? Om jeg har forstått riktig…?
Dei slipper jo også risikoen med tørr drilling, med at drilling blir dekket.
Skulle helst sett en binding, og ikke en non-binding
Dette er uansett bull, åpner vi over 10?
GRATULERER ALLE APCL’ere her! Endelig Kronn!!
Å sitte igjen med 30% på dette er utrolig bra når de får dekket alle kostnader! Det er enorme mengder olje det er snakk om, så 30% av enormt er ubeskrivelig mye. Jeg synes det er en helt utrolig god avtale, de har cash og mange borringer i løpet av et år. Fantastisk
8 uker, så har vi en agreement signert! Tipper den er non-binding grunnet myndighetene/lisensforlengelse.
Jada bra det her - hadde tenkt å kjøpe en slant til, fra DnB men selvsagt ingen penger på Nordnet enda. Fankern heller Typisk at jeg ville utsette skatt og lot den sjansen gå fra meg. Skulle heller tenkt litt mer langsiktig og kjøpt i DnB, for senere å sette over til aksjekonto…
Jaja sånn er livet - kommer flere sjanser!