Over 9 så langt, i hvert fall!
“That life i can deny it i thought of cutting out, but my heart wont buy it” - Frank Sinatra.
Fanden heller der datt den under 9,5 var på det høyeste intradag 10,4
Åpningen de første 15 minuttene er umulige, men bare vent til noen nervøse(eller happy med 100%) har kastet kortene!
Ganske mange som prøver å manipulere denne ned om dagen.
Eg har valgt å ta litt gevinst idag, og har redusert med ca 1/4 av beholdningen
Jeg holdt på alle mine, snart kommer det en melding om ROP også, CNOOC/FAR!
Stephen West er i storbyen Melbourne, og spiser på Chinchin, en kinesisk restaurant 1,5 km unna FAR sitt hovedkvarter.
Ville bare ha litt mer Funcom, fa møtte eg ta litt av gevinsten her, sitter jo med hovedtyngden videre.
Kunne og tenke meg en avtale, og ikke bare en non binding.
Målet er er jo olje treff i mai/ juni, det er først da det virkelig vil kunne ta av dette.
Satser self på å se kurser langt over dagens kurs👍
HELT utrolig at folk klarer å presse kursen så mye ned på den fantastiske meldingen i dag. Håper det kommer ny melding i kveld slikt at de som shorter får seg en støkk. Ender vi i minus i dag må det være noe riv ruskende galt med prisingen av APCL…
Den vil vel kanskje få en voldsom rekyl opp igjen når/hvis det offentliggjøres hvilket selskap det er snakk om de har fått farmoutavtale med?
Ikke glem at aksjen har gått 200% siden nyttår, på forventinger, helt innenfor at en del idag da tok sell on news, på en ikke bindene avtale
Tok av litt for å kjøpe OTS. Ble dårlig timet sammenlignet med hva jeg kunne fått i både Apcl og OTS om det hadde gått min vei
Nice, skal lese gjennom etter middagen👍
Vet ikke om dette har noe særlig for seg, men jeg prøver meg med litt synsing:
Ser ut som en bratt stigende trend, men også en stigende kegle. Om den går ned under 8 i morgen, og holder seg et par dager, kanskje det er salgssignal…?
Selv har jeg nok mer tro på drømmer og muligheter enn teknisk analyse… Får håpe det er den stigende trenden som gjelder, med støtte på ca 10 rundt 01. mai.
Dette ser jo ikke verst ut…:
Jeg hausset visst litt i meste laget her - men tallene sier jo en del. Redigerte posten så det ikke ble for haussete. Men jeg tipper denne kommer til å knalle i været igjen i morgen tidlig. Aksjen spratt opp fra 8 til 10 i dag tidlig, og er nå nærmere 8 igjen. Jeg hadde tenkt til å kjøpe i dag tidlig med penger som (fortsatt) ikke er kommet over fra DnB til Nordnet - så får vi se hva som frister mest i morgen; Funcom eller APCL.
Kommentar til det? Jeg har nesten ingenting i Funcom, og 25’ i APCL. Jeg skulle gjerne ha giret opp til kjøp av aksjer i disse dager. Fankern heller - om jeg skulle tape noen tusen pr mnd på at jeg gamblet, så har jeg råd til det. Dessuten skal det en del til at de faller i null.
@leteretterverdi har du noen tanker om dagens avtale ?
Eg synst det er litt kjipt at ikke Apcl evner å gjøre endelig avtale, selve innholdet i avtalen synest eg er forsåvidt greit, men det er en ikke bindende avtale, vi hugser hva som skjedde med forge non-binding agreement.
Eg synest fortsatt Apcl kan fremstå som billig, men likevel må enn kanskje være ærlig å si at det må fremkomme resultater og ikke bare forhåpninger.
Det har vert veldig mye " lesing mellom linjene", på HO desse årene, og vi er sikkert veldig nærme nå, men eg savner noe mer håndfast i utviklingen.
Eigar vert irritert på dei små emosjonene, men eg ser np at dei har vert gode, gitt at kursen holder seg, så kunne det np blitt hentet en del peng, på vesentlig høyere kurs, og da dermed også en mindre utvanning.
I likhet med Iox, så mente eg at det det burde blitt satt en emisjon rundt juletider, da aksjen var i interessen til alle, kanskje Apcl burde satt en emisjon nå ?
Hva tenker du om videre finansiering ?
Fint om du kunne tatt deg tid til å hinoss ett par linjer fra ditt ståsted, eg antar du fortsatt følger Apcl tett
Ikke bry deg om å tenke på dårlig timing, det vi vet med fasit i hånden, betyr ikke noe når handlene allerede likevel er unnagjort.
Eg satt godt inne på topp 20 i Iox, hadde eg blitt sittende kunne eg hatt gevinst på noen millioner, fortsatt kjipt å tenke på, men som sagt, med fasit i hånden, så hadde vi alle gjort annerledes valg innimellom
back-trading er den enkleste måten å bli rik på i en fei; litt trist at det ikke fungerer i praksis.
Jeg solgte resten av beholdningen min i dag. Var litt i tvil men var jo heldig da kursen fallt ganske mye utover dagen. Har kjøpt tilbake det jeg solgte før påske i ettermiddag. Spent på hva morgendagen bringer. Enig med deg Kronn at det er synd at di ikke presenterte en bindende avtale. Da først vil den her ta av igjen tror jeg
Noen snappet til seg en del på 8 her ser jeg. Godt den gikk litt opp igjen! Søren heller venter fortsatt på penger fra DnB…! Nordnet ruger på penga litt i lengste laget.