Da fikk jeg tildelt, er synlig i Nordnet nå.
Fikk 26.14 % av hva jeg tegnet
Fikk du melding i VPS-meldingsboksen samtidig?
Synlig hos meg også nå. Fikk 33,2% av det jeg tegnet meg for.
Nei, ingenting på VPS.
Synlig her også nå! 41,5%. Har en følelse av at prosenten øker jo mindre man tegnet for, ned mot minstetegning.
Fikk kun tildelt 19% av det jeg tegnet
Jeg fikk litt over 1/3.
Nå skjer det ting hos Nordnet. Ser ut som det kun var 4 av ønsket antall som ikke gikk gjennom
Jeg fikk ca 75%, når kan aksjene handles?
I morgen
Omsatt for 15 mill på 85kr. Kanskje vi ser 90 tallet allerede idag?
Ønsker nye aksjonærer velkomne, og anbefaler å holde på aksjene!
Husk at de store institusjonelle investorene som går inn har en horisont på 3-5år. Aksjen er til de grader overtegnet, og folk vil ha mer.
Sammenlignet med peers er denne fremdeles lavt priset, og det er ventet en kollosal vekst i q2.
Zoom priset til 450 milliarder, og det er fult av sikkerhetshull og vil være fullstendig uansvarlig for en del firma å bruke.
En prising på 5% av Zoom vil ikke være urimelig prising litt frem i tid. Dvs 22,5 milliarder…
Et vekstselskap hvor Covid19 til de grader gir medvind, positiv kontantstrøm (før oppskalering), gjeldfritt, og 1,3 ish milliarder på bok er det ikke mange av på Oslo Børs.
Hold fast!
Teit spørsmål, men hva blir tickeren?
Ticker: PEXIP
Pratet med Pareto Securities nå, de har visst oversikt over hvem som har fått og hvor mye blant sine kunder. Jeg tegnet meg for 500 aksjer, fikk 166, som tilsvarer minimumsbeløpet man kunne tegne seg for. Jeg mistenker at om jeg hadde tegnet meg for 1000 slik jeg egentlig tenkte hadde jeg fått det samme (?)
Samme her. Tegnet meg for 15000 kr. Fikk 166 aksjer.
166st verkar vara standard
Er det noen som har fått mer enn 166 aksjer, og som tegnet seg for mindre enn 100.000 kroner?
Vet om en som tegnet seg for 800 som fikk 284
Jeg tegnet for 500, fikk 166.
Hvordan gjøres dette rent praktisk, er det en slags trappetrinnsmodell?