Jepps. Kan bli trøkk her fremover.
Ser ikke bort ifra at den omsettes på 85kr i morgen. Dagen før børsnotering.
Bid 80 / Ask 100 nå
Tipper 120 kr ved børsslutt fredag. Husk setebelte
Hei! Ser jeg har fått inn 500 aksjer på Nordnet kontoen, var det jeg tegnet for. Står følgende, har jeg da fått de tildelt? Takker for svar
Kjøp Selg Pexip Holding ASA Application share500
Tror inte det er tilldelt någonting ännu. Då borde pengarna vara trekkt från saldo.
Er nok Nordnet som har fått en pot aksjer de har tildelt.
Abg sundal collier som styrer dette, og tror fristen på fordeling er satt til 1000.
Regner med de vil ha mest mulig investorer med, ikke få med store potter!
Blir ca 7000 aksjonærer.
Ble synlig hos VPS nå. Jeg fikk ikke alle aksjene jeg ba om, men fikk 75%. Det står videre: Overførst til konto: 0.
Ser at det har blitt handlet for 10m idag, kurs 85
Jeg fikk i underkant av 20% jeg tegnet meg for. Ikke så sprekt det da.
ok,med en P/E på “nærmere” 2000 hos Zoom til sammenligning,så kan dette selskapet tydelig gå noe sinnsykt…
men hvis vi tar frem fornuften,så har hvertfall Carnegie sagt dette om fortjeneste og evnt. utbytte de neste 5 årene…
“På grunn av selskapets vekstambisjoner, venter Carnegie en negativ kontantstrøm fra selskapet de neste to til tre årene. Dette er også grunnen til at selskapet selv varsler at det ikke vil bli utbetalt utbytte de neste tre til fem årene…”
Zoom er priset til 450 milliarder ish, og har aldri tjent ei krone. Regner med lønnsomhet i år…
Så ja, denne kan/skal gå!
100kr 0905 i morgen
Har ikke fått noen melding om tildeling ennå, sitter og refresher VPS-kontoen min
Dere som allerede har fått tildelt, når sendte dere inn bestilling?
Samme her.
Nordnet har fremdeles ikke trukket pengene men aksjene søkt om står oppført under ASK, men i grått.
Står ingenting på VPS.
Noen som har kjøpt via Nordnet som har fått tildelt samt trukket penger ?
Hmm, her ser jeg dem ikke i hele tatt på min ASK (min er hos Danske Bank, ikke Nordnet). Står de nevnt under transaksjoner eller noe slikt? Er det samme antall som du tegnet deg for eller mindre? Når dukket de opp?
Jeg pratet forresten med Pareto Securities tidligere i dag som sa at penger neppe blir trukket før i morgen, og kanskje i flere omganger.
Sånn ser det ut, samme antall som jeg tegnet ja. Men det betyr vel ikke at jeg nødvendigvis får alle.
Men dere som har fått tildelt aksjer, til hvilken kurs ble det ?
Vet ikke om det er en selvfølge at det er kr. 63, derfor jeg spør.
Det er kurs 63 du har tegnet deg til ved børsnotering og emisjonen