Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Pexip Holding ASA

Ja. Eventuelt vente på børsnoteringen.
@Evilfreud var også skeptisk før sommeren, så han traff jo ikke spikeren der…
Hvorfor er den billigere uten problem i Januar @Evilfreud? Litt tynt å komme med slike bastante påstander uten argumentasjon.
Lukter litt bitterhet at du ikke tok en posisjon her for noen år siden.

Men det virker som mr Evil kan mer om dette en meg :wink:
Jeg sitter godt, og henger med til børsnoteringen uansett.

Som sagt ovenfor er det rett og slett en del med god profitt som vil ut. De har vært med i 6-8 år, og trenger cash.

Vet du hva Pexip sin teknologi gjør?

Hva som gjør at de har hatt et marked frem til nå?

Hvorfor grunderene nå har et stort ønske om å børsnotere?

Tell me!

Du er jo så bastant på at dette skal oppover, så da må du jo vite hvorfor den skal oppover?

Eller driver du med grunnløs hausing?

Mange tror Pexip skal gå fordi Arcano ble solgt for mye!

Det Pexip gjør er å koble typisk Cisco Videosystem sammen med microsoft sine. Disse har typisk ikke snakket.

Minuset for Pexit er at MS og Cisco nå sammarbeider, mao Pexip blir et produkt ingen trenger lengre.

Takk for info. Skal sjekke litt mer rundt dette.
Kan Pexip være en del av løsningen?

Jeg tror dog ikke det er så enkelt som du foreskriver, men IT er ikke mitt domene.

Pexip er ikke endel av løsningen, de har dekket et behov som forsvant når cisco og MS ble venner.

Hvorfor har ingen da fanget dette opp?

De har jo solgt de som vet dette :wink:

Nja. Klarer liksom ikke se at det er sååå enkelt. Microsoft og Cisco ble venner lissom…

Hva med Zoom Video oppi dette? Crazy prising på selskapet (ikke sjekket på en stund…)

Aldri hørt om Zoom Video ei heller sett noen av de større aktørene i Norge selge det. ( Norge er som du vet rimelig langt fremme på video.

Regner med du har sett på tallene til Pexip også? Blodrødt.

Aldri?

Gikk på børs i påske. Ser nå falt tilbake til omtrent notering på 18 ish mill usd…

Det er pga Videxio…

Hvor kan den aksjen handles? siden den har gått fra 30 til 43?

Pareto

ATH 44 i høst 2017

Med andre ord kan man ta den “kursen” med en stor skje salt.

Men hey, kan jo være lille Pexip som omsetter for skarve 35millioner klarer å slå Cisco og Microsoft. ( jeg tror mange håper på et Arcano 2.0). Men det er too little too late. + at Cisco og MS er blitt venner.

Tror du glemte en 0.
350 mill i årlige abo. inntekter og økende…

Jobber du for Cisco? Du virker veldig farget…