Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Pexip Holding ASA

Nå. Fire tegn

1 Like

Greit stram den strikken her nå.

Ligger iallefall inne med et kjøpssignal på bollingerbands. (Foreløpig ikke utløst enda)

3 Likes

Jeg tar en trade fra 41,4. Ser ut til å lage en bullish engulfing om den stenger noenlunde OK idag…

1 Like

Tok en større post selv, dette blir for vilt for et så rått case.

Jeg er i ferd med å ryke på stoploss, så alle støttekjøp tas imot med takk😂

Pexip på 40 blank er en 2-for-1 trade.

Lastet opp mer i dag selv.

Og håper på en «in before;» ny stor melding om kontrakt(er) og plutselig fornyet tillit i markedet.
Da går det bratt opp igjen.

1 Like

datt du gjennom nå? haha

SL litt under dagens laveste🙈

1 Like

Det tror jeg. Når du låner ut blir det som om du har solgt? Aksjene er på noen andre sin VPS.

Ser foreløpig ut til at det største salgstrykket avtar og at 40 holder for denne gang. Få noen Higher low’s nå de neste dagene så ser det lysere ut

Invitation to Pexip Q3 2021 Results Presentation

Chart fra de siste dagene.
Nivået på 40 har blitt testet de siste dagene og positivt
at kursen har begynt å gå riktig vei når det kommer litt volum.

Indikatorene ser ut til å bunne ut og RSI ligger på 18.
Ryker 40 og den stenger under kan det fortsatt se stygt ut men “spennende” med
en inngang her (Med en litt tight stop-loss).

4 Likes

Oppdatert Chart :

1 Like

Offentlig sektor skal tilbake på hjemmekontor nå

Spennende utvikling fremover nå. Indikatorene har bunnet ut og har snudd i positiv retning.
Bollinger Bands har utløst kjøpssignal på kortere intervaller men mangler fortsatt på “daily” intervall.

3 Likes

Pexip acquires Skedify to accelerate the delivery of video enabled business-to-consumer applications

2 Likes

Kjøper opp selskap og øker dybden pexip tilbyr, får betalt 100% over sluttkurs, med 3 års lockup for gründerne som eier størsteparten av selskapet, med en vekstrate i 2020 på 90% og øker ARR med 1 mill dollar fra nåværende kvartal? Sjuk deal?

1 Like

Tja. Det kan jo se bra ut, men de verdsetter Skedify sin ARR til det dobelte av sin egen.

Ser hvor du vil, men en priser jo selskaper på et paar andre ting før mcap/ARR :sweat_smile: