Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Pexip Holding ASA

Se på veksten, se på churnen, i core products!

Det eneste som mangler er salgsvolum. Det er her de nye selgerne må levere.

CEO Hem virket meget selvsikker på at de kunne levere denne veksten, synes jeg.

Tallene på ARR-vekst og churn er faktiske utrolige når du fjerner “other areas”.

“Other areas” er basically generisk videotjenester, det er ikke her Pexip skal utrette noe.

2 Likes
1 Like

Jeg leser åpningsinnlegget og synes det var kult.

Lov å spørre hvor mye man generelt måtte kjøpe for å handle Pexip unotert? @Mykle

Bare nysgjerrig! Synes du var flink og modig der.

Egentlig ikke noen krav til størrelse på postene.

1 Like

Aha, takk!

Det er jo gøy.

Keen på å investere i noe unotert, men det er ikke ofte noe frister.

Solgt.no tror jeg blir en suksess om mange år.

Ja. Gikk tidlig inn, solgt litt på toppene, men ble med ned ned alt for mye.
Skjønner ikke bæret av det som foregår nå, men selger selvsagt ikke. Har veldig tro på selskapet. Bare litt irriterende at topp 1 skaper en slik gavepakke for dere andre å ta plass :stuck_out_tongue_winking_eye:Når topp 1 er ferdig, så dobler denne seg på uker.

Plukket mer unotert det siste året.
Anzyz Technologies (kjøpt på en liten emi før notering i gråmarkedet) Opp 170% på 6 mnd.
Og Ascenium i fjor høst. 100% siste år.
Kombinasjon av lav likningsverdi og potensiell rå gevinst er hyggelig. Kan være litt stillestående samtidig som det er digg å sitte med da folk ikke er så skvetne.

2 Likes

Ja, lav ligningsverdi, mange “tvungne hender” og muligheter for kupp er gull! Det siste forutsetter dog at man er flink. Usikker på om jeg er der ennå, men skal sjekke ut dine andre unoterte.

I mellomtiden bør Pexip gi en kjapp dobling.
Som aksjonær med minus 30 % er jeg også keen på det :grin:

Mandatory notification of trade by Primary Insiders

Ryktene sier at Capital Group er ferdig solgt. Om det stemmer kan det være slutten på det massive salgspresset vi har hatt i noen måneder nå. Ser kursen går motstrøms på en rød børs. Det lover godt.

3 Likes

Kan bli en fin rekyl her når de er ferdig med nedsalget ja, mange innsidekjøp på høyere kurser i det siste også!

1 Like

Statestreet konton som har solgt over lang tid, selger fortsatt. Og har over 2 millioner aksjer igjen?

1 Like

Av de 2.3 mill de har igjen, så tillhører ca 1.1 mill andre enn Capitol group. Det er Capitol group som selger gjennom State street bank. De har da igjen ca 1.3 mill, noe de mest sannsynlig har solgt de to dagene vi ennå ikke kan se på listene, eller at de går tomme i dag eller i morgen. Er uansett så godt som over dette nedsalget nå, og da bør denne starte klatringa mot i første omgang ca 60 kr, men tror den skal vesentlig høyere på sikt.

1 Like

Har også troen på at det kan komme en fin opptur her etterhvert. Jeg har Ihverfall posisjonert meg for det siste tiden, med et hyggelig snitt :slight_smile:

Edit. Beveger seg fint i dag :+1:

1 Like

“Gullkule/julekule” i Tysk avis :smiley: ?

Tipper vi ser 60kr innen utgangen av januar! Snakk om feilprising etter stort nedsalg!

Er denne store eieren endelig ferdigsolgt?

Ja.
Men anbefaler også høre denne podcasten, fra ca 7 min og ut 10-15 min. Forklarer litt om pexip.

2 Likes

Hvor kommer sånne rykter fra? De spredde seg og de stemte ikke.

Ikke kritikk tbh, men litt forundret, fordi jeg leste de ryktene flere steder.

Denne statestreet konton har ca 1,1 mill aksjer igjen. De hadde på det meste over 11 mill aksjer, om de ikke er ferdig solgt nå, er de nok ferdig i løpet av første børsuke i 22.
Unødvending å skrive rykter her inne @10X . Fakta som gjelder.

3 Likes