Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Pexip Holding ASA

Kursmål 17 har jeg funnet ut. Ingen nedside skriver han

Mandatory notification of trade by Primary Insiders

Mandatory notification of trade by Primary Insiders

Correction - Mandatory notification of trade by Primary Insiders

Major Shareholder Notification

Bra trøkk i denne nå. Nå bikker vi snart 14 og nærmer oss mitt snitt på 44 :sweat_smile:

3 Likes

Noen som vet hva som skjedde kl 13 idag? Noen som skulle inn i en fei eller nyheter?

1 Like

ikke nyheter

Var en hyggelig overraskelse å sjekke aksjekontoen etter stengetid. Blir spennende å se om dette fortsetter i morgen :slight_smile:

50/200 dagers golden cross ser ut til å være på vei, btw.

2 Likes

Er det lov å håpe at denne skal knuse seg gjennom forgje top på 14,6 i dag? Synest det ser ut som den ladar opp til eit forsøk. Godt volum dei siste fire dagane også.

1 Like
3 Likes

Hvordan er kassebeholdningen her?

Ca 500 mill

2 Likes

Invitation to presentation of Pexip Q4 2022 results

Har du noen tanker om Q4, Aristo? Du kjenner vel aksjen godt.

Jeg tror stille og rolig på topplinjen og kostnadskutt. Håper på topplinje-vekst i Q1.

Tror på positiv ebidta, kostnadskutt, men lite vekst. Med tanke på at Arctic har økt kursmålet blant annet etter å ha snakket med management i Pexip, så tror jeg rapporten blir ok. Håper å bli positivt overrasket, og da er det veksten jeg håper overrasker, men forventer det ikke.

2 Likes

Btw. Det slo meg at Pexip har 180 mill i deferred tax asset. Det betyr at Pexip kan tjene 180 millioner kroner uten å skatte.

Jeg vet ikke 100 % hvordan deferred tax assets funker, så noen må gjerne korrigere meg. På norsk heter det fremførbart underskudd.

Carnegie roper “selg” og 11 kroner.

Pexip Holding ASA - Q4 2022 results