Gikk en bolk på nærmere 1,9mill aksjer litt over kl 12. Kan det komme melding om nytt innsidekjøp?
TID PRIS VOLUM
12:05:22 8,97 1 865 029
Gikk en bolk på nærmere 1,9mill aksjer litt over kl 12. Kan det komme melding om nytt innsidekjøp?
TID PRIS VOLUM
12:05:22 8,97 1 865 029
Ja, ble krysset 3 større poster på tilsammen 3,7mill aksjer. Volum hittil i dag 4,6 mill aksjer. Antar Trygda er helt ute inkl tilbakekalt utlånte aksjer. Så da skal vel det største overhenget være tatt ut. Tipper shorterne som fortsatt sitter begynner å svette når kursen passerer 10 på mandag eller i ettermiddag. Ingen registrerte store shortposisjoner nå, men det er fortsatt et par mill aksjer utlånte aksjer til mindre ikke registreringspliktige shortposisjoner. Begynner kursen å stige vil margincallene fra megleren også opphøre, og frykten kan bli erstattet med en ny runde med grådighet…
Jeg tror postene ble plassert på lange hender. Ingen grunn til å tro det er insidere som har handlet.
Forhåpentlig den første av mange flere, positive dager. Og at bunnen er satt for denne gang.
Ser at FTF faktisk kjøpte aksjer i slutten av forrige uke. Uventet
Antar det er tilbakekalte utlånte aksjer. I det heletatt er det mye av bevegelsene på listen som skyldes både innlån, utlån og tilbakeleverte aksjer i tillegg til faktiske gjennomførte handler.
Der var FTF helt ute. Velkommen Apollo, Solvang og Holmen Spesielfond
Kristian Falnes har vist også kjøpt 680k aksjer. Herlig med FTF ute. Bør vel snart finne en bunn. Kun noen få mnd igjen til CEO har guidet at selskapet skal gå i pluss på bunnlinja (kv1-2023).
Och om den guidningen inte stämmer då ?
Ner 90% sen ipo
Denne går for 8 * Free Cash Flow til ARR.
Vi vet at FCF-marginene var over 10 % før IPO og vet at abbonnements-inntektene er 105 millioner dollar (over 1 milliard)
Da snakker vi en billig aksje så fort lønnsomhet etableres. Et godt kjøp om selskapet ikke mister kunder.
Falnes er dyktig. Vet ikke om han fortsatt holder, men et tegn på at aksjen er underpriset.
Merker jeg stoler 0 på fremtidig vekst i dette firmaet. Bitter aksjonær med -79 % ift. kostpris på noen og førti.
Verdiløs Pareto-konferanse
Der er vi i omtrent samme båt, men jeg kan ikke skylle på Pareto conferansen, jeg var med selskapet fra 60 til 110kr, når det da falt tilbake kjøpte jeg på 45kr og tenkte det var lurt. Så langt var det ikke det
Positivt med innsidekjøp. Får håpe Pexip får litt medvind fremover
Hva skriver Spetalen? Oppgraderer til kjøp… Please, noen gi meg the juicy details : D