Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Pexip Holding ASA

Utrolig reise i Pexip, de har virkelig levert.

Var hardt å være inne i aksjen på rundt 80kr og ned hele veien til under 10kr. Dog veien opp til disse nivåer med månedlige nye kjøp har vært helt magisk!

Lite interesse her inne dog.

4 Likes

Etter min handelshistorikk i aksjen, tørr jeg strengt tatt ikke vise meg noe særlig her inne😂

3 Likes

Helt rått. Jeg var med på IPO rundt 65-70 (var det ikke?) solgte på 110ish. Ikke vært med siden. Vurderte på 10-12. Dessverre kom jeg meg aldri inn igjen.

1 Like

Husker jeg satt og leste q1. Og det var bare et helt totalt innlysende kjøp. Men ops,ops,aksjen kostet jo så mye mindre for bare kort tid siden. Kan ikke kjøpe den! Satt og kikket på. Opp,opp,opp fra 40 til 60. Kjøpte ikke.

Men en ting var jeg helt sikker på: den dagen det går an å plukke denne litt under 60,da gjør jeg det. Så fikk kjøpt noe hvertfall like før dette rykket. Fantastisk tillitsvekkende ledelse. Gjennom ord og handling.

Ledelsen har vært veldig overbevisende, og det er et friskt pust i tek selskaper, spesielt i Norge når det faktisk gir en god og positiv utvikling. Nedturen var forferdelig, men første selskapet jeg har klart å sitte gjennom den “reprisingen” som foregikk og det å holde trua faktisk hjalp.

1 Like

Mandatory notification of trade by Primary Insider

Veldig bra med en ledelse som kjøper ved første mulighet!
At økt ARR i hovedsak faller inn under connected spaces er et veldig viktig punkt i forrige ukes melding. Når ledelsen nå kjøper sender det sterke signaler om fremtidsutsiktene (De kjøpte også på sensommer/tidlig høst)
Fortsetter Secure med sin vekst, og Connected begynner å bidra slik at en får en blanda ARR på + 15% så skal denne laaangt videre. 2026 viser vei :v:

Financial calendar

Flaggemelding Pexip Holding ASA

Pris?