Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PHO Q3 (PHO.OL)

Eg trur at vi girar oss litt mykje opp inne på desse foruma. Det blir litt ekkokammer der det er meir populært å vere veldig positiv enn veldig negativ, så får vi litt urealistiske forventningar.
Det same skjedde ved førre kvartal; “alle” var skuffa før børsen opna, men så viste det seg at det ikkje vart så gale likevel. Eg tenker det går slik denne gongen og.

…sjølv om eg sjølvsagt gjerne skulle sett overskot denne gongen :slight_smile:

Avtalen ser ut til å være veldig bra utformet for Photocure sin del🙃

4 Likes

Er ikke rant det, er bra sagt. :slight_smile:

1 Like

DS sier på q3 at i praksis er alle prosedyrer nå dekket av reimbursment! :slightly_smiling_face:

4 Likes

Schneider er meget offensiv! :grinning::ok_hand:

23 utplasserte scope. Improved reimbursement. Noen STORE sykehus/kjeder på gang.

Jeg synes også det er supert at han tør å kommunisere høyt og tydelig om terapeutisk effekt og det vanvittige potensialet dette medfører.

13 Likes

Det gjenstår å se, kortsiktig, om markedet forstår, men for meg fremstår dette mer og mer som en NO-BRAINER.

Noen reell nedside er nærmest ikke-eksisterende, i alle fall for de nærmeste par-tre årene.

Oppsiden derimot…:dollar::moneybag::euro::dollar::moneybag:!!!

Dette fremstår mer og mer som en trygg og solid investering, med tilnærmet null nedside og omtrent ubegrenset oppside.
Har man ikke kommet seg på innsiden ennå, så tror jeg faktisk det begynner å haste litt, selv om resten av 2019 selvsagt fortsatt kan bli noe volatilt.

2 Likes

Dahl: «We’ve never seen such growth rates before!». :ok_hand:

3 Likes

Og mens vi koser oss med at alle signaler tyder på en stadig tryggere investering så er det noen kortsiktige? som slenger aksjer ut billig. Kjøpt på spekulasjon de siste dagene kanskje…

1 Like

DS hinter til at Asieris er en mulig partner i Kina.

5 Likes

Var ikke det mer en bekreftelse? :slight_smile:

2 Likes

Synes DS gjør en utmerket figur og har svært god oversikt/innsikt på hvordan dette skal gjøres for at photocure skal lykkes fullt ut.

5 Likes

Sitter trygt i et selskap som tjener stadig mer penger, har null gjeld, ingen reelle konkurenter, håver inn penger fra Kina, får god omtale av Urologer, har sterk pipe inn mot nye sykehus, får bedre refusjonen 2020 og mye mer.

Selge? :smiley:
Tror ikke det gitt

9 Likes

Schneiders beste Q-opptreden, entusiastisk, confident, full kontroll.

5 Likes

Han sier de kan være en mulig partner om de får et salgsnettverk.

2 Likes

Veldig bra presentasjon og veldig positiv utvikling. Litt svak topplinje men overrasker på utsatte scop. 23 nye med 8 Flex… Fantastisk bra. 211 Scop i drift :muscle:

8 Likes

@pdx, vi har ikke vært så flinke til å skrive på tråden for Q3 - flytte over noen innlegg?

1 Like

Mine forventninger var:
13r+6f, fasit ble 15r+8f= Fantastisk flott, ny rekord
28,3 mill, fasit 25,2 mill= 1-2 mill underprestert.

Schneider framstod idag som en fantastisk CEO, han var tydelig og klar, selvsikker og framoverlent.
Han er ekstremt fornøyd med resultatet, det gjentar han flere ganger. De utviser fantastisk bra kostnadskontroll. De opprettholder målet for 2020.
Indirekte sier han at de har større kjeder med 30 hospitaler på kroken. 8 flexi utplassert hvor han peker på at dette vil fortsette.
Han er ekstremt fornøyd med å ha fått inn Coy i USA og at dette vil gi resultater. Han er meget tilfreds med at Cysview har Grade B, han tror aldri NBI vil få noe bedre enn grade C.
De er i dialog med potensielle partnerer i såvel Kina som Korea.
Nei, kursen faller litt tilbake(tror forresten det er noen som jobber med kursen og er på vei inn, ref. handelsmønsteret), men mine aksjer får ingen, har aldri følt større trygghet i aksjemarkedet.
Nå er det bare å rette blikket mot Radforsk sin podcast 100 senere idag.
I tillegg kommer det sikkert noe medieomtale i løpet av dagen i etterkant av presentasjonen.

12 Likes

Jeg synes både Dan og Erik gjorde sin beste kvartalspresentasjon noensinne i dag av det jeg rakk å se, dette er strålende!

3 Likes

vedrørende guidingen…han virket litt nølende da spørsmålet kom…

??
Den må du forklare. ( 28,3 - 25,2 = 3,1 )

1 Like