Jeg hadde forventninger til 28,3 mill, men er overbevist om at utfra det jeg har lest ville markedet vært meget tilfreds med 26-27,5 mill
Helt enig, @Savepig.
Og Dahl har virkelig fått sving på fremleggelsene sine.
Presis, informativ og «to the point».
Noen synes kanskje det blir litt mye tall og formaliteter, men nå er det faktisk ikke mer enn hva som er nødvendig.
Mye av denne infoen fra Dahl er helt kritisk og avgjørende for eventuelle større private/institusjonelle investorer som sitter på gjerdet og vurderer inngang i aksjen.
enig. schneider har ikke fremstått så stødig på en q siden han startet i jobben. Dahl begynner man å like bedre og bedre
Det som sies avslutningsvis, om de geografiske rettighetene til Ipsen i nye markeder, er nyheter for meg.
Håper på litt mer utfyllende info om dette under Radforsk-podcasten.
Det er jo fantastiske nyheter om Ipsen har sagt fra seg rettigheter her, slik at PhotoCure fritt kan satse med andre partnere/utlisensiere.
Australia? Sør-Amerika? Asia? Russland?
Ipsen legger tydligvis ikke tilstrekkelig tid og kapital i PHO,s produkter.
Dette til tross for at en kan velge hvilket scope en skal bruke og derav mindre kostnader.
DS forklarte tydelig i da at det var ikke bare og kjøpe inn utstyr og suplere medisin men derimot en tett oppfølging mot brukerene.
Man må tydligvis bruke penger for å tjene penger så å bli kvitt ibsen ville kanskje vært en stor fordel.
Hva mener du egentlig?
Q3 2018 var USD kurs 8,44
Q3 2019 var USD kurs 8,86
“Vi leverer knallbra tall med 4,7% vekst”
Min kortsiktige fremskrivning for US reveneue og skop blir da:
Det skal sies at her begynner vi å lagge en smule mot den langsiktige modellen min for hvordan de kan oppnå guiding for 2020, noe som vil bety at for å treffe den så må vekstkurven øke ytterligere for alle kvartaler i 2020 enn jeg har lagt til grunn før.
Men: Siden skop allerede nå øker vesentlig fortere enn hva jeg har lagt til grunn, så kan det godt hende at det er mulig.
Jeg hadde lagt til grunn at vi skulle oppnå totalt 216 skop i Q4, vi er allerede på 211 i etter Q3, så vi kommer til å knuse den modellen totalt.
2020 modell slik den så ut i går:
Har du dataene i tall form?
Blir meir og meir skeptisk til hvor realistisk 20 - 25 måle til Photocure er. Det er ikkje lang tid igjen. Dei siste 12 mnd har dei klart ca 10 og det skal dobles
Hmm vet ikke helt omjeg liker å sette i gang med kliniske studier som fort blir et pengesluk i en del år. Med en stor oppside hvis man lykkes. Det er det pcib, nano, bgbio og trvx gjør med kursslakt som resultat så langt.
Trodde pho var ferdig med slikt. Er kassa stappfull eller partner blir jeg litt mer positiv til i deen
Mye spekulasjoner rundt dette med nye kliniske studier osv. Prøv å hør hva han sier før dere skyter fra hofta…
Han sier at det er langt fram i tid og ikke noe de vil gjøre med det første, men de har lyst å bruke potensialet som ligger der som et ekstra ess i ermet på salgsfronten.
“Her har dere et diagnoseverktøy som høyst sannsynlig gir dere en terapeutisk effekt på kjøpet”.
Bare det at Cysview/Hexvix blir mistenkt for terapeutisk effekt vil trekke pasienter til produktet og få helsepersonellet til å heve øyenbrynene.
Dersom der er terapautisk virkning ved BLC så blir nok dette forholdet et eget satsningsområde i fremtiden og ikke som i dag en del av BLC prosedyren.
Altså , ved lengre belysning , gjentatt behandling og “sterkere medisin” så kan denne terapautiske effekten bli en fremtidig kreftbehandling (cure) , kanskje som med HIV der en lever livet med tilstanden og dør av alderdom.
DS ser jo veldig engasjert ut så hvem vet hva som ligger bak , egentlig?
Dahl sa vel også at partnerskap er en interessant mulighet.
Noen som har forstått hvorfor tax ble så høy dette kvartalet?
Trenger ikke å være så utrolig dyrt med mer preklinisk forskning og så noe fase 1/2 på ikke alt for mange pasienter.
Jeg har også sagt i lange tider at jeg ikke skjønner helt hvorfor folk fremdeles griner på nesa over at guidingen skal være så defensiv, for jeg mener at den hele tiden har vært rimelig hårete. Og med dagens topplinje glipp (som i og for seg er en fortsettelse av at Q2 heller ikke var supersterk), så begynner en å lagge litt i forhold til hva jeg har sett på.
Her er slik den var i går kveld, så får en se om jeg gjør om på ting:
(Og så den sedvanlige disclaimeren om at dette ikke er en sofistikert analyse, det er en primitiv fremskrivning med det mål å ende opp med en total for 2020 som passer med guiding. )
Det skal sies, at prisingen av aksjen bør jo ikke nødvendigvis defineres ut fra resultatet i 2020, det er resultatet for 2021 og enda mer 2022 som virkelig er drastiske.
Vi har endel like tanker
Jeg skal grave litt mer i mine beregninger (har ulike veier frem til tall for 2020).
Den ene gir at vi får ca 18 mill usd I 2020.
De andre må jeg se mer på (når jeg har en pc tilgjengelig)