Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Photocure fundamentale forhold (PHO)

Photocure ASA - Initiation of a share buyback

8 Likes

Photocure ASA: Exercise of employee share options and share capital increase

Photocure ASA: Acquisition of own shares under the share buy-back program for incentive scheme

3 Likes

Photocure ASA: Exercise of employee share options

1 Like

Photocure ASA: Share capital increase registered

Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.

Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

  1. @Rodjer (401 likes)
  1. @Snoeffelen (126 likes)

[quote=“Snoeffelen, post:3801, topic:18877”]

  1. @Savepig (117 likes)

Resten av topp 10:

  1. @togulle (59 likes)

  2. @tooeasy891 (56 likes)

  3. @rosk82 (52 likes)

  4. @solskimm (44 likes)

  5. @Fornybar (41 likes)

  6. @Boykie (28 likes)

  7. @roblar (23 likes)

Gratulerer!

Pho topp 50 % er nå

60,4

  1. januar: 55,54

  2. juli i fjor: 52,83

  3. april i fjor: 46,55

2021:
image

2020:
image

5 Likes

Det mest markante i denne sammenheng er PHOs største aksjonær - Morgan Stanley LLC, som ukentlig akkumulerer.
Utskriften pr 22.03 viser nå en beholdning på 1.516.262 aksjer.
Om det skulle komme et bud på PHO, tror jeg nettopp at det kommer fra investoren bak dette finanskonsernet

En eller annen aktør med tilknytning til Boston Scientific er fremdeles min mistanke. :wink:

Photocure to Present at Two Healthcare-Focused Investor Conferences in April

3 Likes

Photocure ASA – Major shareholding disclosure

6 Likes

Capture

3 Likes

Må vel nesten være innenfor denne posten?

1 Like

Så strategien er å investere i selskap som har noe risiko med høy potensiell oppside da deres investorer har begrensede midler.

1 Like

Høres ikke umiddelbart ut som den mest langsiktige hovedaksjonær

1 Like

Kjøpt søk tilsier at det er et hedge fond med 530MUSD under forvaltning

1 Like

Særdeles dype lommer blandt backerne til Briarwood:

Winklevoss Twins Eye Backing New Hedge Fund

Fund to Be Run By Fellow Harvard Graduate Aalap Mahadevia

2014 1:47 pm ET

Cameron and Tyler Winklevoss, the 32-year-old brothers famous for their legal tangle with Mark Zuckerberg and Facebook Inc., are examining a move to back a new hedge fund run by fellow Harvard College graduate Aalap Mahadevia, according to people with direct knowledge of the plans.

The fund, called Briarwood Chase Management LLC, would make the first hedge-fund investment by the pair’s family office, Winklevoss Capital. Briarwood Chase now operates out of the Winklevoss Capital offices in Manhattan’s Flatiron District.

Other Winklevoss Capital investments include Hukkster, Inc., a company that alerts consumers when items are on sale; Keepy Inc., an interactive scrapbook application; and AngelList, LLC, which helps startups raise money.

2 Likes

Det er vel liten tvil om at konseptet til PHO fanger økende interesse over dammen.
At Cevira ser ut til å havne i Kina, øker sannsynligheten for at interessen for selskapet, som oppkjøpskandidat bare øker fra amerikansk hold.
Utvilsomt en god investering å sitte i PHO, slik også Snøffelen mener.
PHO seiler dessuten opp til å bli en attraktiv utbyttekandidat på litt sikt.

2 Likes

Må være forsiktig med å nevne det her, kun vekst som gjelder tydeligvis for gjengen her :wink:
Personlig ser jeg det som høyst sansynlig at det kan skje allerede i år, jeg forventet det egentlig i fjor, men så skjedde det ganske mye annet covid, kjøp av europa rettigheter…

Det kan fort smelle inn noen store summer fra Kina også hvis de opprettholder tempo de har så langt. For ikke å glemme at de har nevnt at det jobbes med deals i andre verdensdeler.

1 Like

Flaggemelding Photocure ASA (PHO NO)

1 Like