Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Photocure smĂ„prat (PHO) 🔩 1

Ny pressemelding nÄ.

14 Likes

“The meta-analysis findings support the combination of PDD at the time of TURBT and concomitant SIIC as the optimal initial treatment in patients with non-muscle invasive bladder cancer. The Use of PDD was able to reduce the 12-month recurrence rate; moreover, a concomitant SIIC increased this risk benefit by 32% additional reduction of odds ratio. NBI with or without SIIC were not associated with a significantly lower likelihood of 12‐month recurrence rate.”

StÞtter ganske greit opp om pÄstanden om at Nbi ikke kan konkurrere pÄ effekt


8 Likes

Etter Ä ha lest studien tenker jeg att ved Ä bruke Photocure sin metode med blÄtt lys sÄ reduseres samfunnets utgifter, siden det gÄr lengre tid til tilbakefall og det oppdages og hele 32% flere tilfeller oppdages.
Dette er tydeligvis en ny forbedret optisk teknikk ved tilbakefall viss jeg har forstÄtt det rett.

1 Like

https://www.facebook.com/153341264861651/posts/1660448807484215/

3 Likes

Ser at noen jobber iherdig for Ă„ presse kursen under 120 .
FĂ„r se hva morgendagen bringer.

Ny klinikk oppfÞrt pÄ Cysview.

Urology Associates, PC
2801 Charlotte Avenue, Nashville, TN 37209

26 Likes

Olje pÄ en PHO trÄd?

Haha, beklager, skulle selvsagt pÄ en annen trÄd.
Takk for beskjed.

Jeg ser pÄ aksjonairslisten jeg har fra Pareto.

Vet noen hvorfor Svensken SEB kommer frem ! 10X til sammen nesten 8%?

Screenshot 2021-03-15 at 06.49.53

Godt spÞramÄl.
Eg ville sendt Pareto ein mail med det spÞrsmÄlet og sÄ kan du formidle det her.
Pareto pleier Ä svare pÄ ein dag.

Ps. tipper svare er forskjellige klient kontoer.

Tror nok det ligger der, som DS sa i en av de siste intervjus at utenfor Norge oppmerksomheten vokser for PHO. Positivt i mine Ăžyne.

Lurer pÄ om PHO greier Ä holde seg over 120. Det ser ut for meg at disse store aksjonÊrene ligger Ä akkumulerer aksjer her rundt dette nivÄet. Noen shortere prÞver Ä senke kursen men den spretter bare oppover igjen. Avventer selv om jeg kjÞper mer her.

1 Like

Synes aksjonĂŠrutskriften idag var opplĂžftende.
StĂžrste aksjonĂŠr Morgan Stanley Ăžker dagstĂžtt.
Noterte videre at syv av de 20 stĂžrste Ăžkte sist uke, mot tre som reduserte.
Er spent pÄ hvordan dette tolkes av shorterne.
Burde vĂŠre duket for oppgang etter sterk avslutning.

Dagens omsetning 16,2 mill.
Ikke verst

Det er kundeposisjoner. Flere har vÊrt notert pÄ listen en stund, mens noen er relativt nye.
Hyggelig med stor interesse fra svenskene. Det ser ut til at majoriteten av topp50 nÄ er utlendinger?

PĂ„ dager som dette er det litt godt Ă„ lese gamle artikler :rocket:

5 Likes

Ja, helt fantastisk, den familien klarte Ă„ dumpe nesten alt pĂ„ sĂ„ lav kurs som var praktisk mulig i den tida​:partying_face::partying_face:

Ja, med litt is i magen kunne de fÄtt 150 mill. mer. Men pytt, pytt, noen titalls millioner fra eller til


1 Like

Noen her som vil/tĂžrr Ă„ lage en TA?

Arrow street shorts fra shortnordic.com

Screenshot 2021-03-17 at 15.42.18

Har vÊrt en glede Ä se hver dag nÄ hvordan PHO henter seg inn og ender i pluss. Virker Ä vÊre risiko fritt Ä accumulere pÄ lave kurser gjennom dagen. Er overbevist pÄ at vi skal langt opp i denne aksjen.