Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Photocure smĂ„prat (PHO) 🔩 1

Noen her som vil/tĂžrr Ă„ lage en TA?

Arrow street shorts fra shortnordic.com

Screenshot 2021-03-17 at 15.42.18

Har vÊrt en glede Ä se hver dag nÄ hvordan PHO henter seg inn og ender i pluss. Virker Ä vÊre risiko fritt Ä accumulere pÄ lave kurser gjennom dagen. Er overbevist pÄ at vi skal langt opp i denne aksjen.

Stabilisere seg over 130 hadde vore fint.

1 Like

Gikk jo en bra post nÄ da, 134k til 130,-

Kan ikke se det hos meg (Nordnet). Antar det er utenfor bĂžrs?

Jepp !

Det var sannelig en heftig sluttauksjon, gikk aksjer for 7 mill der.

1 Like

Screenshot 2021-03-19 at 16.23.46

Ja, det var det.

Som en mÄtte komme seg inn.

Er vel indeks justeringer i dag

Hyggelig avslutning fĂžr helgen!

Mulig, trodde det var nÊrmere mÄnedsslutt?

Men kan nok stemme, sÄ det i flere aksjer.

Jepp, ganske sikker pÄ at det er i dag.

Ny site lagt til idag, #180
Brighnam & Women’s Hospital 74 Francis Street, Boston, MA 02115

16 Likes

Det er vel denne dagen: https://medium.datadriveninvestor.com/friday-march-19th-2021-is-quadruple-witching-day-9a5e2aee4aa4

Overraskende forsiktige anslag over omsetningvekst i -21 DnB antyder i sin analyse.
Dessuten er jo Cevira ikke verdisatt.

Go fart i PHO i dag her skal vi skikkelig opp. Det eneste jeg er alvorlig redd for nÄ er at Chinamannen kommer med et skambud. Det vet jo allerede utfallet av testingen av Cevira og status pÄ godkjenningen av Hexvix i China

Et skambud kan hÞynes til et bra bud etter hvert og et bud vil uansett tiltrekke seg oppmerksomhet som vi sÄ med natto og skambudet som kom der.

4 Likes

Ja, det jeg lurer pÄ om det kommer med budet fÞr de kommer med godkjenning i China av bÄde Cevira og Hexvix

Et skambud trenger absolutt ikke vÊre negativt, det bÄde skaper oppmerksomhet og Þkt interesse for aksjen. Dessuten sÄ er det ikke nÞdvendig Ä godta et skambud. Jeg hadde i hvert fall ikke solgt med mindre budet er vesentlig hÞyere en kursmÄlene pÄ rundt 170kr som flere meglerhus har ute nÄ.

Dan og gjengen samt styret har nok ogsÄ en viss peiling pÄ hva inntjeningen vil ligge pÄ i fremtiden og takker nok bare pent nei til skambud.
I fÞlge luftige anslag pÄ Hegnar for ca 2 Är siden sÄ burde jo kursen svevd rundt 1900 nÄ :slight_smile: :innocent: