Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Photocure småprat (PHO) 🔦 1

Ja, helt fantastisk, den familien klarte å dumpe nesten alt på så lav kurs som var praktisk mulig i den tida​:partying_face::partying_face:

Ja, med litt is i magen kunne de fått 150 mill. mer. Men pytt, pytt, noen titalls millioner fra eller til…

1 Like

Noen her som vil/tørr å lage en TA?

Arrow street shorts fra shortnordic.com

Screenshot 2021-03-17 at 15.42.18

Har vært en glede å se hver dag nå hvordan PHO henter seg inn og ender i pluss. Virker å være risiko fritt å accumulere på lave kurser gjennom dagen. Er overbevist på at vi skal langt opp i denne aksjen.

Stabilisere seg over 130 hadde vore fint.

1 Like

Gikk jo en bra post nå da, 134k til 130,-…

Kan ikke se det hos meg (Nordnet). Antar det er utenfor børs?

Jepp !

Det var sannelig en heftig sluttauksjon, gikk aksjer for 7 mill der.

1 Like

Screenshot 2021-03-19 at 16.23.46

Ja, det var det.

Som en måtte komme seg inn.

Er vel indeks justeringer i dag

Hyggelig avslutning før helgen!

Mulig, trodde det var nærmere månedsslutt?

Men kan nok stemme, så det i flere aksjer.

Jepp, ganske sikker på at det er i dag.

Ny site lagt til idag, #180
Brighnam & Women’s Hospital 74 Francis Street, Boston, MA 02115

16 Likes

Det er vel denne dagen: https://medium.datadriveninvestor.com/friday-march-19th-2021-is-quadruple-witching-day-9a5e2aee4aa4

Overraskende forsiktige anslag over omsetningvekst i -21 DnB antyder i sin analyse.
Dessuten er jo Cevira ikke verdisatt.

Go fart i PHO i dag her skal vi skikkelig opp. Det eneste jeg er alvorlig redd for nå er at Chinamannen kommer med et skambud. Det vet jo allerede utfallet av testingen av Cevira og status på godkjenningen av Hexvix i China

Et skambud kan høynes til et bra bud etter hvert og et bud vil uansett tiltrekke seg oppmerksomhet som vi så med natto og skambudet som kom der.

4 Likes

Ja, det jeg lurer på om det kommer med budet før de kommer med godkjenning i China av både Cevira og Hexvix