Noe nytt og spennende som kom frem?
Denne podcasten er noe av det mest oppløftende jeg har hørt i radforsk sammenheng. De sier jo at det går mot soc for Blue light. Hvordan skal man regne på caset da? Ett jevnt vekst case pho. Var med fra 27-98. Etter en pause er jeg tilbake. Det blir for vondt å se den vokse jevnt uten å være med.
Enig med deg. Daniel Schneider virker å være helt gull. Skikkelig businessmann med klare mål. Samtidig framstår han åpen og ærlig. Snøballen har virkelig begynt å rulle for å nå målet om standard of care!
New study finds that use of Blue Light Cystoscopy after BCG induction increases the detection of BCG-refractory Bladder Cancer tumors
Hvorfor børsmelder de ikke??
Børsmelder hva?
Kan ikke se at den studien over ble børsmeldt?
Photocure: Asieris Announces First Patient Administration in Europe within the Phase III Clinical Trial for APL-1702 (Cevira) | ||
---|---|---|
Oslo, Norway, 22 June, 2021: Photocure ASA (OSE:PHO) today announces that its partner Asieris Pharmaceuticals (Asieris) has administered the first European patient in its phase III clinical trial for APL-1702 (Cevira®). |
Hvor mye gjenstår av milestones? Denne nyheten gir vel en del milestones.
Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre
Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.
Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:
- @Rodjer (187 likes)
- @Snoeffelen (174 likes)
- @Savepig (66 likes)
Resten av topp 10:
-
@rosk82 (61 likes)
-
@CanonBoy (43 likes)
-
@tooeasy891 (33 likes)
-
@HeldigFyr (33 likes)
-
@myk (30 likes)
-
@OYV (25 likes)
-
@togulle (24 likes)
Gratulerer!
De sier ingen ting om agenda, er det oppkjøp på gang?
Bytte en person i valgkomiteen.