Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Photocure fundamentale forhold (PHO)

*CONTX
(jeg sier det bare for at jeg har lett etter CONTEXTVISION så mange ganger, men bare husket den gamle tickeren COV)

1 Like

Photocure ASA - Initiation of a share buyback

3 Likes

Photocure ASA: Exercise of employee share options and share capital increase

Photocure ASA: Exercise of employee share options

Photocure ASA: Acquisition of own shares under the share buy-back program for incentive scheme

Photocure ASA: Exercise of employee share options - Correction

https://soundcloud.com/user-972208711/episode-181
Handler om PHO

2 Likes

Noe nytt og spennende som kom frem?

Denne podcasten er noe av det mest oppløftende jeg har hørt i radforsk sammenheng. De sier jo at det går mot soc for Blue light. Hvordan skal man regne på caset da? Ett jevnt vekst case pho. Var med fra 27-98. Etter en pause er jeg tilbake. Det blir for vondt å se den vokse jevnt uten å være med.

1 Like

Enig med deg. Daniel Schneider virker å være helt gull. Skikkelig businessmann med klare mål. Samtidig framstår han åpen og ærlig. Snøballen har virkelig begynt å rulle for å nå målet om standard of care!

Photocure ASA: Share capital increase registered

New study finds that use of Blue Light Cystoscopy after BCG induction increases the detection of BCG-refractory Bladder Cancer tumors

https://photocure.com/news/new-study-finds-that-use-of-blue-light-cystoscopy-after-bcg-induction-increases-the-detection-of-bcg-refractory-bladder-cancer-tumors/

14 Likes

Hvorfor børsmelder de ikke??

Børsmelder hva?

Kan ikke se at den studien over ble børsmeldt?

Photocure: Asieris Announces First Patient Administration in Europe within the Phase III Clinical Trial for APL-1702 (Cevira)
Oslo, Norway, 22 June, 2021: Photocure ASA (OSE:PHO) today announces that its partner Asieris Pharmaceuticals (Asieris) has administered the first European patient in its phase III clinical trial for APL-1702 (Cevira®).
14 Likes

Hvor mye gjenstår av milestones? Denne nyheten gir vel en del milestones.

Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.

Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

1. @Rodjer (187 likes)
  1. @Snoeffelen (174 likes)
  1. @Savepig (66 likes)

Resten av topp 10:

1. @rosk82 (61 likes)

2. @CanonBoy (43 likes)

3. @tooeasy891 (33 likes)

4. @HeldigFyr (33 likes)

5. @myk (30 likes)

6. @OYV (25 likes)

7. @togulle (24 likes)

Gratulerer!

Photocure ASA - Notice of an extraordinary general meeting 28 July 2021

De sier ingen ting om agenda, er det oppkjøp på gang?