Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Photocure fundamentale forhold (PHO)

Vel, det blir ikke noe fortjeneste av disse opsjonene uten stigende kurs. Og det er i vår alles interesse. Opsjonene som ble annonsert nylig vil førtst gi gevinst ved kurs over 145.
Så når kursen er godt over det nivået vil jeg si at gevinsten er fortjent og dem vel unt. Den kommer ikke dit av seg selv, og akkurat nå ser det ut til at det ikke skjer med det første. Dessverre.

1 Like

Synes også photocure har et velbalansert og bra opsjonsprogram, og investorene har virkelig ikke noe å klage over de siste årene

Ontario Health recommends public funding of Hexaminulevulinate in bladder cancer – potential to enable broader access and potential funding in Canada

https://photocure.com/news/ontario-health-recommends-public-funding-of-hexaminulevulinate-in-bladder-cancer/

5 Likes

Photocure ASA: Exercise of employee share options

2 Likes

Photocure ASA: Share capital increase registered

Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.

Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

  1. @Snoeffelen (151 likes)
  1. @rosk82 (139 likes)
  1. @Rodjer (99 likes)

Resten av topp 10:

  1. @Savepig (98 likes)

  2. @Hayen (38 likes)

  3. @Quadruple (33 likes)

  4. @HeldigFyr (32 likes)

  5. @myk (30 likes)

  6. @tooeasy891 (26 likes)

  7. @Otard (25 likes)

Gratulerer!

Photocure ASA: Update on holding of own shares

Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.

Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

  1. @rosk82 (138 likes)
  1. @Savepig (101 likes)
  1. @Rodjer (62 likes)

Resten av topp 10:

  1. @Hayen (43 likes)

  2. @tooeasy891 (43 likes)

  3. @Snoeffelen (32 likes)

  4. @myk (29 likes)

  5. @OYV (27 likes)

  6. @Sponplate (23 likes)

  7. @theroger (23 likes)

Gratulerer!

11 Likes

https://www.urotoday.com/recent-abstracts/urologic-oncology/bladder-cancer/133331-role-of-blue-light-cystoscopy-in-detecting-invasive-bladder-tumor-data-from-multi-institutional-registry.html?fbclid=IwAR2uw2JWlmqH-Ew9e2uAoIYFsvexhYNLrFdKyyh72jbzauTM5E7q0YSFEec

6 Likes

Of the 3514 lesions (1257 unique patients), 818 (23.2%) lesions were WL negative (WL-)/BL positive (BL+), of those, 55 (7%) lesions were invasive (48 T1,7 T2) (47 unique patients) including 28/55 (51%) de novo invasive lesions (26 unique patients). 21/47 (45%) patients had WL-/BL+ concommitant CIS and/or another T1 lesions. Of 22 patients with WL-/BL+ lesion who underwent cystectomy, high risk pathologic features leading to cystectomy was only visible on BL cystoscopy in 18 (82%) patients. At time of cystectomy, 11/22 (50%) patients showed pathologic upstaging including 4/22 (18%) patients with node positive disease.

A considerable proportion of invasive lesions are only detectable by BL cystoscopy and rate of pathologic upstaging is significant. Our findings suggest an additional benefit of BL cystoscopy in detection of invasive bladder tumors that has implications for treatment approach.

9 Likes

Dette var vanskelig å forstå og klønete skrevet. Det eneste som var ok var siste avsnitt som gav en generell anbefaling av BLC. Er det noen som kan gi en legmanns beskrivelse av resultatet?

1 Like

Jeg synes ikke det var klønete skrevet, men
det forutsettes at man behersker ungdomskolens matematikkpensum med blant annet brøk og prosentregning.

1 Like

Ikke bare matematikken som er viktig her, men også faren/risikoen i den kreften de finner.

«of those, 55 (7%) lesions were invasive (48 T1,7 T2) (47 unique patients) ». Med T1 og T2 så begynner det å bli farlig for pasientene.

T1: The tumor has spread to the connective tissue (called the lamina propria) that separates the lining of the bladder from the muscles beneath, but it does not involve the bladder wall muscle. T2: The tumor has spread to the muscle of the bladder wall . Link: Bladder Cancer: Stages and Grades | Cancer.Net

1 Like

Enig, alt er viktig i abstracted. Men det er ikke klønete skrevet!

Helt enig der. Abstract er abstract. Veldig lovende denne. Blir spennende å lese hele når den kommer. DS har også sagt at det vil komme stadig flere artikler fra registreringstudien fremover. More to come.

2 Likes

https://photocure.com/news/full-publication-from-u.s.-registry-now-available-highlighting-the-role-of-blue-light-cystoscopy-in-detecting-invasive-bladder-tumor/

16 Likes

Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.

Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

  1. @rosk82 (145 likes)
  1. @Savepig (108 likes)
  1. @Rodjer (72 likes)

Resten av topp 10:

  1. @OYV (54 likes)

  2. @h3nk1 (50 likes)

  3. @tooeasy891 (44 likes)

  4. @myk (34 likes)

  5. @Snoeffelen (32 likes)

  6. @Hayen (31 likes)

  7. @Meisen (30 likes)

Gratulerer!

Photocure ASA: Invitation to presentation of third quarter 2021 financial results

2 Likes