noen som har +abonnement på E24?
Joda, antar at det er litt gevinstsikring som stagger oppturen. Men du bør ikke forbli på utsiden for lenge, for med det få antall aksjer det finnes i PHO kombinert med potensialet, så blir ikke oppholdet i negativt territorium lenge.
Fortsatt sterk etterspørsel, så det er nok gevinstsikring som ligger en liten demper på oppgangen. Men det kan for snu på slutten av dagen.
Vil ikke overraske meg om vi ender i pluss også i dag. Like greit å venne seg til det.
Altså, du er nødt til å lære deg ord som viser at det er egne, høyst subjektive meninger du kommer med. Den retorikken der blir litt for Hegnar og Shareville.
Se posten under deg til eksempel.
litt kos mens vi konsoliderer:
legg merke til følgende :“There were also no serious adverse reactions with HAL, even with multiple instillations.9 Therefore, the 2016 AUA guidelines on NMIBC provide a moderate recommendation that clinicians should offer BLC to patients with NMIBC at the time of TURBT, if available, to increase detection and decrease recurrence based on grade B evidence.2”
les for øvrig hele artikkelen. meget oppmuntrende og bekreftende lesning:)
Likte denne setningen også jeg:“BLC with Cysview will likely increasingly be used in the outpatient setting to improve the detection of tumors in patients with NMIBC undergoing surveillance”
Satses hardt på å få inn nye selgere. Flere stillinger utlyst for 2 dager siden:
Er bare å se frem til at de nye selgerne som er ansatt siste månedene kommer opp på nordisk nivå:
Ved årsskiftet var det bare 18(!) ansatte som drev med direktesalg i USA.
En bra artikkel, de to siste linjene sier ganske mye:
Prospective registries using enhanced cystoscopy (especially BLC) are ongoing. Guidelines are being proposed for use of enhanced cystoscopy for managing NMIBC, which will help guide urologists managing this difficult to treat population of patients.
ser at artikkelen har spredt seg til HO. var ikke så mye som skule til at folket vånet til live igjen. vi går mot en fin vinter.
Flottesen, akkurat det du sier der får i alle fall meg til å begynne å spekulere litt.
Jeg har jo flere ganger påstått at summen av surveilance studiet og registery studiet vil kunne sette BLC i kategori A mtp anbefaling i guideline. Det er selvsagt en påstand som får stå for min regning, i alle fall enn så lenge.
Det er derfor ordlyden i det du referer er så spennende.
For det første sies det “Prospective registeries… (espescially BLC) are ongoing” Det er ikke utenkelig at det er registery studiet de her snakker om.
Dernest siers det at “Guidelines are proposed…” Men guidelines er jo nylig oppdatert, i 2016, og i alle fall i det perspektivet at guidelines oppdateres ca hvert 5.år, hvorfor er da nye guidelines already proposed…, og da mtp BLC.
Selvsagt bare spekulasjoner fra min side, men eneste gode grunnen til å allerede “propose” nye guidelines på NMBIC kan jo være at behandling med en anbefaling klasse A. Det finnes tross alt ingen på det nivået (klasse A) pt i AUA.
Dette er skikkelig spennende, synes i alle fall jeg.
Sten på sten.
Har vært nødt å selge litt, grunnet pcib. Men sitter fremdeles godt lastet. Litt positivt q3 så er vi i rute for en fin års avslutting på vps.
For ordens skyld, Registery studiet er planlagt ferdig desember 2020, og da skal 2000 pasienter ha vært igjennom. Photocure har tidligere presentert data fra dette studiet, i october 2017 ble data fra 533 pasienter presentert
Registery studiet kan man finne detaljer for i clinical trials
Og som sagt er kravet for klassifisering A som følger
https://www.essentialevidenceplus.com/product/ebm_loe.cfm?show=grade
“-Several high-quality studies with consistent results
-In special cases: one large, high-quality multi-centre trial”
Nå gjelder det selvsagt ikke bare at studiet er stort, men også at dataene er gode. Men vi har jo allerede p=0,001, så dataene er supre.
Og det er derfor det er så interssant det Flottesen referer til. For kan det bety at vi er i ferd med å en oppdatering av guidelines der Cysview og BLC får anbefaling A?
Det vil i så fall være det eneste i oppfølging og behandling av blærekreft som har det. Og litt enkelt sagt så blir det omtrent som at skal man huske å gjøre en ting ved mistanke/oppfølging/behandling av blærekreft-pasienter så vil det da bli å bruke Cysview og BLC.
Ikke vanskelig å se for seg solide markedsandeler da.
Blir veldig spennende å følge dette!!
Noen andre som har noen tanker om hva
“Prospective registries using enhanced cystoscopy (especially BLC) are ongoing. Guidelines are being proposed for use of enhanced cystoscopy for managing NMIBC, which will help guide urologists managing this difficult to treat population of patients.”
Photocure kan ha ment??
“The publication is on results from a Prospective Multicenter Registry Study that is the largest Bladder Cancer Registry Study ever done in the US.”
Studien er ivertfall stor nok til grade A skulle man tro🙂
I slutten av mai hadde de data fra 1084 pasienter.
" Guidelines are being proposed for use of enhanced cystoscopy for managing NMIBC"
Kan kanskje tyde på at guidelines blir oppdatert om ikke så altfor lenge?
Siste analyse fra 16. august er vel 44 kroner som jeg skrev
Valuation: NOK954m or NOK44 per share
Og nei det er ikke snakket om noe driftsresultat på 20-25 musd, det er guidet omsetning i den rangen (riktignok med oppside avhengig av markedsandel og reimbursement).
Photocure har nå delt artikkelen på hjemmesiden sin:
Eneste fordel NBI vs BLC (pho) i følge artikkelen er “…is the lack of intravesical instillation of photosensitizing agents.”.
Det er til å leve med. Særlig når pasientene siteres på at fordelene med BLC er så store at de kunne betalt for dette med egne penger.
Done deal?
Edit; røring med norske biotekselskaps-navn.