Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Photocure fundamentale forhold (PHO)

https://www.completeurology.net

Spennende å se at en liten klinikk tilbyr Cysview.
Denne står heller ikke oppført på Cysview.com

Er vel trolig et flexiskope?

3 Likes

Dette er fremdeles cysview sitt problem. Og det er fryktelig synd for cysview er beviselig bedre enn alt annet på markedet, men sannsynligvis pga. at scope koster mye penger, kjøper ikke alle sykehusene inn det som trengs for å gi pasientene den beste behandlingen. Taperne er pasientene.

Ingenting selger seg selv, men at man er misfornøyd med 80% årlig vekst viser jo at ambisjonsnivået er høyt.

Når amerikanske sykehus nå har kommet i den situasjonen at de mister pasienter pga av at de ikke tilbyr Cysview, så kommer vi snart ganske nærme at det selger seg selv i enkelte stater tror jeg :slight_smile:

Ivertfall når vi får en avklaring på outpatient refusjonen :slight_smile:

2 Likes

Dette er helt på trynet. 50,6

Dumper en del pcib, tar mere pho.

For hver ny klinikk i USA som får dette produktet bekymrer jeg meg mindre om dette. Pasientene som trenger cysview har ingen problemer med å sette seg på et fly eller i bilen ser vi på pasientforum.

1 Like

Har du link til noen av de forumene savepig?

Just guessing, men kan hende at noen dumper ut PHO-aksjer nå for å finansiere PCIB-emisjonen. Tror det er en relativt god korrelasjon mellom aksjeinnhav av PHO-aksjer og PCIB-aksjer.

Dessuten, RSI har vel ikke vært så lavt siden aksjen stod i 27 kroner og noe, så når den snur så bærer det oppover igjen, for å ikke snakke om når vi får ny guiding fra selskapet på salg. Skal komme i løpet av året det.

Selvsagt mulig at vi skal ned og streife rett under 50 kroner, kanskje på 49,50, men caset tilsier vel at vi er grisebillig nå og at det er god grunn til å tro at PCIB-emisjon fire-sale kun vil vare i svært kort tid.

1 Like

Håper snøffelen , for denne nedturen på toppen av pcib nedturen kan ta luften ut av de fleste. Millionene renner jo ut daglig.

Ikke minst at noen har realisert for å kunne løpe etter NEL. I følge shareville er mange PHO-aksjonærer også tungt inne der.

1 Like

Jepp. NEL tilhører denne sfæren av norske retail aksjer.

I sum er det dermed uansett positivt for lang sikt at NEL nå ser ut til å lykkes som faen, men akkurat nå gjør det at penger flyttes dit.

NEL, THIN, NEXT, IDEX, FUN, NANO, PCIB, PHO, TRVX,

noen flere?

Burde være en OK inngang.

Egentlig bra inngang i Pho, Pcib og Nano. Alt på samme tid.
Dette er nok ikke tilfeldig.
Emisjonen i Pcib har sugd all risikokapital fra småsparere i lang tid nå. Kursutviklingen i Nano og Pho er ingen tilfeldighet.
OSE ble litt for lite for 360 mill på så kort tid.

Det hele startet jo med massiv nedvekting fra flere store aktører, og følges opp av småaksjonærer med kalde føtter.

Oppgangen burde egentlig stoppet tidligere, men akkurat i det momentum var på vei ut kom det nye positive meldinger (Combat medical og ny CEO), som bidro til å forlenge reisen.

Tenk en situasjon hvor det kommer nye positive meldinger uten disse overivrige selgerne.

Faktisk hadde det vært interessant å lage en ny børsindex :smiley:

FROG-Indeksen!

FOMO Retail OSE Goons

1 Like

Selv om NANO har falt i lengere tid så er jeg sikker på at de 360 millionene også påvirker NANO-kursen også.Til neste uke er dette over, og både PHO, NANO og PCIB kan rette blikket fremover.

2 Likes

Det som kunnet passet fint nå var melding om at mr Schneider har startet, kombinert med en uttalelse om hvordan han ser på fremtiden :slight_smile: I følge børsmeldingen står det vel “innen” 1. november.

Nå så jeg akkurat at den godeste frøken K. Fossmo har vært og skrevet der og… Noen er faktisk psycho.

1 Like

Hvem er Fossmo?

https://no.linkedin.com/in/katrine-fossmo-a0a8ba15a

100% enig Snoeffelen

Var så heldig å treffe en god planke i et papir over kjølen. Har realisert 90% av aksjene der (Gapwaves).

Så har nå kjøpt på bunn i alle 3 faktisk.