Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Photocure fundamentale forhold (PHO)

er de gærn, jaja - håper den der kommer til og svi.

Da er det store spørsmålet - er disse allerede solgt?

kjøpt tilbake idag mener du vel…
håper ikke det :face_with_hand_over_mouth:

Spørsmålet var egentlig. Er kravet for å komme på listen at man faktisk har omsatt aksjene, eller bare lånt dem? Teknisk sett har man jo ikke tatt en slik posisjon før de er omsatt.

Lykke til snyltevepser

skjønner du har lest lite om PHO og kanskje litt vel mye om NANO :face_with_hand_over_mouth: PHO er i markedet nå NANO kanskje om x antall år!!!
Påstanden din hær er jo bare latterlig , Archer-1 er ett fase I studie, DLBCL er lagt på is, i PF2 studiet er ikke optimal dose klar engang - blir ett fullt studie det tenker jeg uten interimavlesning. oppdateringer underveis i studiet er vel heller ikke lagt inn, hverken innrulleringstakt eller data.

De har sikkert forhørt seg med Nordnet-mads.

1 Like

eller det er nordnett mads

de er selvfølgelig omsatt/shortet for å komme på denne listen.

1 Like

Ja, har lest lite om PHO, men du har tydeligvis ikke lest det jeg skrev? Jeg skrev om vi får approval. Slik sett er Nano et mye mer risikofylt bet en PHO, men om Nano lykkes er jeg som sagt overbevist om at mcap vil overskygge PHO. Som sagt er dette basert på den nåværende guidingen, og dette kan jo endre seg om PHO kommer med ny guiding som øker potensialet.

Edit: vil forøvrig legge til at PHO har patenter som går ut om få år, og hvor lenge har de holdt på? Jeg har vært på børs i mer enn 10 år og kan huske det har vært snakk om megasalg lenge. Nå ser det jo ut til at ting rører på seg men jeg er skeptisk til vi faktisk ser resultater. I mellomtiden har jeg ingenting i mot å ta noen spekulative lodd og ri eufori-bølgen som kanskje kommer.

4 Likes

den guidingen du referer til på 20-25mUSD i 2020 er gammel og dekker kun TURB markedet. potensialet til PHO når de nå entrer Surrvelliance markedet er 5 ganger så stort. DVS ny guiding 100-120mUSD tipper jeg :yum:

1 Like

Er investert i både Nano og PHO, men vurderer kurspotensialet til Nano på noe sikt (1-2 år) å være langt høyere enn i PHO.
Dette fordi sannsynligheten for oppkjøp av Nano innen 2 år er meget høy.

1 Like

Oppkjøp av NANO er vel gjerne ikke aktuelt før de evnt. har fullført registeringstudiet samt fått godkjent sin behandling !? når er studiet guidet å være ferdig ? 2021-2022?

PHO er ikke avhengig av å bli kjøpt opp for oppnå en fin Mcap iløpet av 2020
eksempel som vist i dette regnestykket:

1 Like

Avlesning i registreringstudiet 1H 2020. Da er også Archer-studiet godt igang så ser oppkjøp allerede om 1,5 år som trolig.
Pho tror jeg vil komme men først skikkelig etter 2020 da det vil ta lang tid å eteblere seg i US.
Tror det er best å være tyngst investert i Nano frem til 2020, og da ved et oppkjøp flytte mer kapital over til PHO, TRVX og PCIB.

3 Likes

Dersom Photocure viser “akselererende vekst” de neste kvartalene, så vil nok Photocure være en større oppkjøpskandidat sånn jeg ser det

2 Likes

Ulike vurderinger, men ingen kan vite utviklingen med sikkerhet så det blir spennende måneder og år for norsk biotek.

4 Likes

Usa avdelingen er ikke ny, men refusjonen og fda godkjenningen fra februar er det.
Q2 viste at refusjonen har god effekt, så snøballen har begynt å rulle i usa🙃

2 Likes

Og husk at refusjon antakeligvis utvides fra 1.1.19. Antar det kommer en bekreftelse på det en av de første dagene i November.

1 Like

Fase 3 studiet har gitt Priority Review fra FDA, refusjon fra medicare. godkjennelse for surveillance og gjentatt bruk fra FDA, anbefaling fra The American Urological Association (AUA), BCAN og National Cancer Network, ny styreformann, ny CEO, ny strategi gir oss ett vanvittig potensiale. :wink:

1 Like

Og husk at patenter på Cysview går ut i Europa i september 2019 og i US en gang i 2020