Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Photocure småprat 2019 (PHO)

Jeg har jobbet i et amerikansk firma. Hvis man tok ferie overhode viste man ikke “attitude”.
Det var liksom ikke noe som kunne være bedre enn å jobbe…

3 Likes

“Småprat” er slik jeg forstår det et ganske vidt begrep? Det bør være takhøyde for å lufte litt frustrasjon også? Også når det gjelder kursutvikling. Selvom noen har all verdens tid så er livet kort og mange har ventet lenge. Når det gjelder ordet “blåøyd” så var det ikke myntet på noen “motpart”.
Jeg må innrømme at jeg selv kanskje tidligere har passet til en slik betegnelse og latt meg forføre av dyktige skribenter. Det har gjort meg mer kritisk. På et anonymt forum dreier mye seg om troverdighet. Det som skrives kan ingen stilles til personlig ansvar for. Derfor er motstrøms synspunkter viktige, også de som irriterer. (Aksjevalg er ikke så enkelt som noen later som.) De som er trygge og ærlige i sine skriverier argumenterer imot, eller ignorerer. Andre blir hissige og personlige. Jeg skal ikke bli noen plage for de som ønsker en enstemmig idyll på forumet. Jeg holder meg stort sett unna, men kikker inn nå og da. God sommer til alle. Og lykke til med Q2.

4 Likes

Nei, de er jo innpodet med dette fra barndommen av. Man samtidig så kan vi sammenligne deres situasjon i dag med slik det var i Norge for noen tid tilbake, før det kom sosiale ordninger og “sikkerhetsnett”. Den gang måtte man jobbe, jobbe og jobbe for å holde liv i seg og sin familie og forhåpentligvis overlevere gården i noe bedre stand enn den var da man overtok den.

I dagens USA så må foreldre spare opp penger for at barna skal få seg en skikkelig utdannelse og man får ingen ting gratis. Skal man lykkes og ha det rimelig godt materielt sett, så er veien til det steinhard jobbing. Det sosiale sikkerhetsnettet som finnes er meget dårlig.
Derfor er det ikke så forunderlig at en mann som Trump oppnår rimelig god støtte. Han er en egoist og hele det amerikanske samfunnet er jo bygget opp rundt egoismen. Det er jo selve kjernen i the American Dream!

klarer ikke å bestemme seg vedkommende med ca 13k:)

1 Like

https://www.quora.com/How-many-vacation-days-do-doctors-get

1 Like

https://thescript.zocdoc.com/what-times-of-year-are-doctors-the-most-and-least-busy/

1 Like

Det er vel bare en skremmepost fra algoritme som er shortinnstilt.

Jeg vet ikke hvor mange det gjelder, men i alle fall ikke meg. Jeg leser de kritiske innlegene som kommer ekstra nøye og vil gjerne ha fler.
Noe av det som har fått meg til å investere et par årslønner i pho er netopp at jeg ikke har funnet gode motargumenter selv om jeg har søkt og søkt.
Selvfølgelig kan man irritere seg over kursen, men å bevisst velge et atypisk utsnitt for å undebygge ens eget poeng synes jeg er uredelig.
Du får ha god sommer, du også. Og takk for svar.

5 Likes

https://blogs.upstate.edu/healthlinkonair/2019/06/20/blue-light-cystoscopy-helps-detect-bladder-cancers/

A new method of looking into the bladder allows doctors to better spot cancers that may have previously gone undetected. Upstate urologist[ Joseph Jacob, MD, explains how bladder tumors can be diagnosed using “blue light cystoscopy” in conjunction with traditional white light cystoscopy

8 Likes

Solvoll,
Særdeles bra! Takk for deling.

1 Like

https://www.ptcommunity.com/wire/rtr-urology-21st-century-oncology-practice-offers-innovative-technology-diagnosing-and-treating

RTR Urology, a Division of 21st Century Oncology, the largest integrated cancer care network in America, is now offering its patients state-of-the-art treatment using “blue light cystoscopy,” an innovative technology that allows doctors to more accurately diagnose and treat bladder cancer, the seventh most commonly diagnosed cancer in the nation.

7 Likes

Svært spennende! Hva følgende faktisk innebærer for salget av Cysview kan man jo bare spekulere om:

“Headquartered in Fort Myers, FL, 21st Century Oncology operates 164 treatment centers, including 127 centers located in 15 U.S. states. In addition, the company operates 37 centers located in seven countries in Latin America.”

8 Likes

Jeg tror desverre ikke det kan ha særlig innvirkning på salget at flere og flere institusjoner fremhever at de nå kan tilby denne innovative teknologien for alle kan se at aksjekursen er lavere enn den var da den peaket i fjor

5 Likes

Denne nyheten fortjener vel noen kalde i sola litt senere. :beer:

1 Like

Klinikken er oppført på Cysview.

Venice Regional Bayfront Health

842 Sunset Lake Blvd, Ste 403, Venice, FL 34292

941-485-3351

1 Like

Hvis de får innpass og har gode erfaringer fra et av sentrene til 21st, så bør vel veien inn på resten være mye enklere.

2 Likes

@Ufo da kan man jo spørre seg, hva med alle europerne da som ikke får seg sjekket med Hexvix!!? hvorfor finner de seg i det !?

I Frankrike mistet man jo refusjonen for ett par år siden !
hvorfor ?

Blir det solgt flexiscop i europa ?
Har danmark felxiscop?

1 Like

De har 5års «program» for refusjoner mener jeg å ha lest

2 Likes

Vil anta at det selges flexiscop i Europa forøvrig. I Norge brukes det flexiscop på de fleste sykehus som behandler blærekreft.

1 Like

RTR Urology, A 21st Century Oncology Practice, Offers Innovative Technology For Diagnosing And Treating Bladder Cancer

VENICE, Fla., June 21, 2019 /PRNewswire/ – RTR Urology, a Division of 21st Century Oncology, the largest integrated cancer care network in America, is now offering its patients state-of-the-art treatment using “blue light cystoscopy,” an innovative technology that allows doctors to more accurately diagnose and treat bladder cancer, the seventh most commonly diagnosed cancer in the nation. Patients are treated at Venice Regional Bayfront Health (VRBH).

Takk for den Spartansk

2 Likes