Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Photocure småprat 2019 (PHO)

Veldig bra Rodjer, det sier meg også at Asieris er ekstremt motivert for å få til og lykkes med Cevira, et fantastisk utgangspunkt for suksess.

4 Likes

DS virket overrasket og skuffet over at der ikke kom noe særlig med spørsmål inn på slutten.
3 måneder til neste sjanse…vi burde kanskje som gruppe sendt inn spørsmål sammen neste gang , gjerne litt tidelig i prosessen.

Selskapet gir et solid inntrykk og ledelsen virker veldig optimistisk og tent på oppgaven.

Og guidingen er jo helt topp.

1 Like

Noen som er dyktig på kalkulator som kan skissere tall basert på uttalelsen om utflating på ca 50 mill OPEX kvartalet, sett opp mot guiding på intervallet 20-25mill usd 2020?

1 Like

Rene kvartalstall bitte litt under forventet.

Det store spørsmålet var hvordan det har utviklet seg etter 2Q. Der var DS helt klar og tydelig optimist. At de opprettholder 2020 guidingen på 20-25 mill $ var største lyspunkt. Men helt klart det blir venting fremover. 3Q vil måtte vise tydeligere tendenser, og 4Q enda tydeligere.

2 Likes

Betryggende å høre presiseringen rundt kommende kvartaler rundt flexisalget! Det er nå og fremover vi skal merke effekten av et omfattende arbeidet som er lagt ned siste året. Fra september 2018 er det snart gått ett år, og Schneider sier ganske direkte at vi vil få hyggelige tall fremover.

Forøvrig 50k solgte på 15 min. Noen som putter penger på å hindre oppgang? Passer meg i så fall utmerket! :wink:

@Jeff Han sier vel at det i avtalen er definert regulative/utviklingsmessige milepæler og at disse dessuten er tidsbestemt, og at Asieris betaler på det som inntreffer først, enten det er en dato eller regulatorisk fremgang. Det betyr at om Asieris ligger bak skjema, betaler de den datoen de har avtalt.

3 Likes

Det var flere som var inne i prosessen om Cevira etter hva dem sa men de falt ned på Asieris.
Budkrig er muligens i nærheten av det som er korrekt.

1 Like

Nei, eg skulle gjerne hatt den litt opp før eg selger resten😂

Joda, skal takle oppgang også :wink:

Ja enig, dette merket jeg med veldig og.

2 Likes

Tallene er som forventet, klausulene i Cevira avtalen virker å være meget gode. Men disse milestonene blir nesten for lommerusk å regne i forhold til inntektene cysview vil generere fremover.

1 Like

Denne informasjonen om Cevira sier meg at motivasjonen til Asieris om å lykkes er enorm.
Følgelig er Edison sin LOA for Kina på 40%, og US/Europa på 20% veldig forsiktig, for ikke å snakke om Edison sin 3% peak market share i Kina og 6% i US/EU.

Tror Asieris ser for seg helt andre tall, særlig på market share i Kina, og trolig også på pris i Kina som Edison har satt til 3400 NOK.

4 Likes

Dette er veldig interessant og gjør at PHO er mye bedre beskyttet, f.eks. hvis partner bare har gjort en slik type avtale for å legge ned forskninga.

3 Likes

Presiserte han når disse tidsbestemte milepælene inntreffer?

1 Like

Interessant at et par av urologene nå er oppe i 100 gangers bruk av flexiscop på ca. 6-9 mndr. **Korrigert. **Dette er på ca. 4 mndr! Ikke veldig høyt, men nettopp ca 3,5 ganger høyere enn gjennomsnitt for rigide. Korrigert. Ca. 5 ganger høyere enn faste. Lav utplassering til nå riktignok, men det skal ikke mye til før man ser en påviselig økning i total gjennomsnittlig brukshyppighet…

2 Likes

Aksjemarkedet er en arena der de tålmodige tarnpenger fra de utålmodige :slightly_smiling_face:

1 Like

Noen som skulle ut med en stor pott her! Fikk plukke litt på 48,9 :slight_smile:

1 Like

hehe, 50K ble lagt ut, og ordren ble flyttet nedover og nedover. tok litt på 49,25 selv

Ja, over vekt på selgere, kan bli lenge til neste q.

Flere som sitter med en déjà vu?

1 Like

Snakket ikke schneider om at skopet ble plassert ut i november, og at de hadde behandlet over 100 pasienter med flex, når de snakket med urologen på EAU, som var i midten av mars?

2 Likes