Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Photocure småprat 2019 (PHO)

Verdt å huske også at ved et par anledninger allerede så har Schneider fremstått kanskje noe smånervøs og litt upresis og kortfattet på Q-fremleggelsen, for så å senere på dagen være den rake motsetningen i studio hos Einarsson i Radforsk, hvor han har vært rolig, velartikulert, presis og stødig.

Med andre ord, ikke bli stresset hvis noe kommuniseres litt uklart på Q3-presentasjonen.
Eventuelle uklarheter vil trolig bli ryddet av veien allerede samme dag, under Radforsk-sendingen.

Ja, han virker ganske preget av stundens alvor på kvartalsrapportene, hadde hjulpet litt om han tødde opp litt der.

Er jo ikke at han sliter med å snakke i plenum heller, for på den DNB healthcare saken som ligger på youtube gjør han jo en veldig bra figur.

1 Like

Hyggelig å notere seg at de børsmelder bedring i refusjon, i motsetning til fjoråret.

2 Likes

støttekjøpte 1500 for å se 60 tallet:)

edit: fikk de for 59.90 gitt:(

2 Likes

dårligste handelen min hittil. ble visst en del av long-andelen min:flushed:

Er tricky å kjøpe akkurat på motstand :slight_smile:

Da må du enten ha ekstremt stram stoploss, eller slakk.

Sikkert noen som bruker bakspeilet, og skal ut før Q3 :smiley:

Bare å glede seg til morgendagen :chart_with_upwards_trend:

1 Like

pløyde bare siste rest inn i pho. så får det bare bære eller briste. ingen stop loss her i gården:rofl:

2 Likes
7 Likes

Håper at mange benytter anledningen til å sende inn spørsmål til Radforsk ifbm morgendagens jubileums podcast.

Dersom noen av dere brenner inne med noe dere lurer på kan dere sende inn spørsmål i forkant til:
eka@radforsk.no
Dette er klarert med Radforsk.

3 Likes

Jeg føler jeg ikke har nok kompetanse til å sende inn spørsmål, men jeg kunne gjerne tenkt meg at de tar opp Grade A klassifiseringen og diskuterer litt rundt denne, sannsynligheten for å få en slik godkjenning på Cysview.
I tillegg hvordan prosessen rundt å få en utvidet godkjenning av Hexvix/Cysview sine egenskaper er (jf. BLADDR 2019). Er det snakk om like omfattende tester og prosesser som ved å få et nytt legemiddel på markedet?

Er det noen som skal sende inn spørsmål som kunne omformulert litt og tatt med disse?

2 Likes

Her er en filmsnutt de har på YouTube

1 Like

Jeg er sikker på at hvis du lurer på det, er det sikkert mange andre som lurer på det også.

At du føler du ikke har nok kompetanse er en god grunn til å stille spørsmål! :slight_smile:

3 Likes

Satser på at det blir en bra dag i morgen, hadde vel ikke stilt opp i jubileumssending hvis ikke :grinning:

1 Like
3 Likes

Da spiser vi av 60 potten :grin:

Edit: da var den borte :joy:

2 Likes

Ja, der røyk 60 :+1::muscle:

1 Like

Var inne og spiste en robotpost av 59,9
Nå har vi fin kurs før Q.
Leverer Q nå bli det forhåpentligvis sluttkurser over 70 snart.

har sett litt på inntektene fra Q2 2018 og til nå.
Litt redd for at Q2-Q3 vekst ikke er så stor.
Men vil være fornøyd med BLC inntekter på 55m, og at US har litt av økningen.

Litt upfront og overskrifter vil være det som evnt får kursen til å løsne litt tror jeg

Edit: Ser folk ikke har tid til å skrive her. Driver å kjøper nå :grin:

1 Like

Her er tallene helt tilbake til 2016.
(Inklusivt konservative estimater for morgendagen)

4 Likes

Kjekt å sitte posisjonert nå :slight_smile:
Blir interessant å se hvordan denne dagen ender. Er det lurt å selge seg ut, kjøpe alt man klarer eller vente med å kjøpe til etter Q3? Det må man nesten finne ut av selv.

Jeg har hatt forventninger til hvert kvartal siden jeg gikk inn i fjor høst og Pho har egentlig levert hele veien, det er mye markedet som ikke forstår selskapet godt nok. Er vanvittig spent på morgendagen :slight_smile:

1 Like