Har du en link?
Tusen takk
Finns på Spotify oxå!
Fra 12 minuter sier han da vitterlig at Asieris er interessert i å kommersialisere hexvix i kina?
“obviously interested”
Alle som er litt interesserte i Pho bør høre denne episoden, det er mye om muligheter videre med Cysview og Photocure som “The bladder cancer company” med produktet til Asieris i USA.
Det virker som Asieris er interessert man at de kanskje ikke har et passende distribusjons/markedsføringsapparat? De virker jo som en perfekt match med tanke på forretningsfokus, pluss at Asieris har en medisin under utvikling som Photocure kan distribuere i USA.
Så da blir jo spørsmålet, vente på Asieris og de åpenbare synergiene mellom de to selskapene, eller gå med en annen partner i Kina(Asia)?
Og skal vi være spekulative så er det jo åpenbart at PHO da blir en oppkjøpskandidat slik at dette kinesiske konsernet kan få et raskt fotfeste i USA og Europa.
Edit:
Må si det er en fryd å høre på Dan i denne settingen.
Musklene bak Asieris er jo uten tvil store nok til å sluke Pho uten å måtte tenke seg om.
Men oppkjøp er ikke det jeg tenker eller håper på ang Pho, men det er jo klart alt er til salgs, det handler bare om prisen.
Det er en floskel, men hvis PHO blir kjøpt opp nå med en 50% premie så føler jeg at jeg har kastet bort flere år med å følge dette selskapet.
Et ikke-sysklisk vekstselskap med en kraftig forretningsmessig fordel(noen bruker ordet monopol). Det er ikke mange slike selskaper.
Det tenker nok Hansson også, tviler på at de kommer til å selge. Kommer det et bud som treffer markedet vil aksjen også stige. Da kan Hansson’s øke belåning om de har det trangt økonomisk.
Heldigvis har de tjent bra i NAT den siste perioden.
Videre har storeierne like god kontroll på hvor stort dette kan bli, noe som er en god styrke. Det er mange som har ventet i mange år, tror ikke de er klare for å selge for “lommerusk”
Kan aldri tenke meg at storeierne i PHO vil la selskapet gå for mindre enn 4 milliarder.
Den burde kunne gå 10 gangeren, hørte gjennom DS på podcast100 fantastisk CEO. Entusiastisk med visjoner så dette selskapet må være vert 10 milliarder NOK.
Fin avslutning!
Har hørt litt mer på Radforsk sin podcast nå. Svært interessant det Dan sier fra ca 11:35 og fremover. Asieris veldig interessert i å kommersialisere Hexvix i Kina, de snakker med mulige samarbeidspartnere i Korea osv. Hvis/når dette kommer på plass må vi alle sammen skaffe oss nye kalkulatorer med flere sifre. Det tror jeg vi har råd til
Enig, veldig interessant podcast.
Likte spesielt godt det han sa om Kaiser🙃
Det ble ikke tre dagers nedtur!
Nei, det ble ikke det. Men PHO er jobtross alt fortsatt billig sett opp mot potensialet som ligger der og som selskapet har de beste rammebetingelser til å innfri, gitt ledelsen får tiden de trenger. Rom ble ikke bygget på en dag, men gi DS minimum fem år så tenker jeg mye vil være forandret til det bedre.
Jeg tror vi igjen runder 61 lenge før festdagen for Marias ubesmittede unnfangelse