Så lenge antall nye skop er i kraftig vekst vil brukerfrekvensen statistisk sett ikke vokse så bra som man ønsker.
Brukerfrekvens pr scope er en ting, den vil selvsagt ikke øke så veldig mye i en periode med stor økning i antall scope fordi det tar tid før de er i full drift. Det som betyr noe er økning i antall undersøkelser/behandlinger totalt.
Bare tull å trade på den måten, Rockpus. Da har du ikke nok tiltro til aksjen.
Jeg kjøper bare aksjer jeg også ville kjøpt om jeg ikke hadde lov til å selge på 5 år. Pho er en av dem.
Joda, jeg har tro på aksjen. Men jeg har personlig mye kortere investeringshorisont enn de fleste av dere. Skal gi meg med aksjer om kort tid.
Skal du bli pensjonist?
Blir pensjonist i mars😉
Da trenger du en hobby
Dessuten er bankkonto garantert tap.
Mars er jo etter et fantastisk Q4. Da burde kursen ligge rundt 100.
Nå vet vi hvordan Cevirapengene blir bokført. Noen ble vel litt tatt på senga nå i Q3, da flere hadde ventet at det skulle inntektsføres som en fordring.
Så nå VET vi allerede at Q4 blir fantastisk uansett hvordan man regner.
Dessuten vil dollareffekten gjennom kvartalet bli rekordhøy.
Fin avslutning, og stadig sterkere støtte bygges på høy 50, konmer vel snart en kjøpsanbefaling fra investtech og drar ned kursen
Største aksjonær i Photocure Alexander Hansson inn i styret til Nordic American Tankers:
Hyggelig å registrere at CEO Dan Schneider avlegger hovedstaden et besøk igjen i desember. Han holder innlegg på DNB Nordic Healtcare Konferansen torsdag 12.desember.
141 ja.
Hvor mange nye har vi så langt i Q4 da?
https://soundcloud.com/user-972208711/episode-102
Tidslinje 03 00 til 05 00
Einarsson skryter av Photocure
5, men husk at allerede eksisterende kunder med rigid skop ikke dukker opp på listen igjen dersom de anskaffer flexiskop.
Det fikk vi et bevis på i q3. 14stk oppføringer på CC, fasit ble 23 stk
pen og jevn stigning siste dager. noen nye som kommer inn?
Ville vært veldig merkelig om ikke investorer US snart melder seg på. Det er tross alt der veksten er, og flest i Photocure jobber.