Meldte ikke DS at kom til å holde kostnadene relativt konstante? Kanskje de re-rekrutterer ansatte på vei ut?
Opex lå under forventning i Q3. De fleste hadde vel tippet rundt 50mill.
Dette er bare svært positivt, betyr at aktiviteten øker. Selvsakt må PHO ha tilstrekkelig resuser til sin økende aktivitet. Skal vi opp i milliard omsetning eller mer er en god organisasjon nødvendig. Noe få millioner mer i personalkostnader er da ubetydelig.
De ville ansette dersom det var umiddelbart inntektsbringende.
Godt å høre! Ser ut som om pho snart kommer til å akselerere inntektene
Avslutning over 60 for første gang på over ett år!
satser på 3-sifret i 2020…av varig art
Hadde close høyere dagen før Q3 rapport.
det har du rett i. satser på at denne oppgangen i “stilleperioden” er mer langsiktig type enn før en q
Det var noen som kjøpte litt store poster en stund før det roet seg.
merket meg det samme. håper det er noen større på vei inn
Handlemønsteret siste dagene har endret seg fra tidligere da kurs kunne åpne i minus og ligge i minus hele dagen. Nå åpner kurs i minus for så å sakte krype oppover og ende i pluss. Tror ikke dette er tilfeldig, andre aktører som kan være på vei inn som får med seg en del tusen aksjer hver dag? Jeg tenker at det må være noe slikt, prøver å holde kurs tilbake så langt det lar seg gjøre for å posisjonere seg så billig som mulig? Vi får se hvordan kurs utvikler seg imorgen og neste uke.
Er det noen som har oversikt over dark-pool, er det noe omsetning i Pho der?
Vi er inne i spennende farvann nå.
Det skal bli veldig interessant å følge med på hva som skjer fremover.
Jeg utelukker ikke at det kan løsne kursmessig.
Det er nok vanskelig for mange å ta inn over seg hvor fantastisk det PhotoCure har fått til faktisk er.
De har oppnådd det «alle andre» norske biotek-selskaper drømmer om, nemlig å få godkjent(e) produkt(er) på markedet.
Det har PhotoCure klart.
Her er det ikke snakk om fase én, fase to og eventuelle søknader.
Produkt er godkjent og på markedet.
Den forvandlingen som nå skjer i USA er eventyrlig, og det er mye som tyder på at selskapet er i ferd med å utvikle seg til en milliardbutikk!
Litt om BLC fra ca 54.40
…og det er hovedgrunnen til at jeg har kjøpt aksjer i dette selskapet siden 2018. At ikke flere springer sokkene av seg for å kjøpe er for meg uforståelig. Prising av Pho i dag er virkelig penger på gaten og jeg tror stadig flere investorer forstår det. Hvis ikke kommer investorer fra USA, Kina m.fl. til å gjøre sitt inntog i selskapet.
Jônas Einarsson gjentar i Radforsk-podcast nr.102 at han har STÅLTRO på caset.
Jeg skulle virkelig ønske at Einarsson & Co hadde hatt mer økonomiske midler til rådighet og kunne investert ytterligere noen titalls millioner, minimum.
Staten kunne med enkelthet besluttet å satse noen milliarder på norsk biotek, som potensielt kan bli «den nye oljen», men enn så lenge glimrer norske myndigheter med sitt fravær i sektoren.
En ting som er greit er om vi også.husker å gi Hestdal den kudos han faktisk fortjener her. Det var på hans vakt selskapet startet og gjennomførte fase 3 studie for surveillance:
Jeg opplever at når jeg legger inn en kjøpsordre så vises ikke den fullt ut i ordredybden. Jeg la inn en ordre på 3500 aksjer, og den vistes som knapt noen få hundre i ordredybden. Noen som har en forklaring på dette? Blir jo et misvisende bilde av ordredybden.