Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Photocure småprat 2019 (PHO)

Sjekk ordren din. Det kan være deler av den som er utført. Kanskje også gjennom darkpool.
Jeg har gjort handler gjennom dnb på vanlig måte som ikke kom frem i ordrebilde og heller ikke loggen over handler.

1 Like

Ja jeg sjekket den, og det var ikke tatt noe av den, ble litt irritert så kjørte den bare igjennom på 61 som var laveste tilbyder på tidspunktet :crazy_face:

2 Likes

Kan det være noen innstillinger som gjør at bare litt er synlig? Skal man ha en del aksjer billigst mulig er en taktikk å bare la litt av ordren være synlig. På den måten ser det ut som om kjøpsinteressen er lavere enn den egentlig er. Dette regulerer man selv med åpent volum på ordren.

Har ikke lagt merke til noen slike funksjoner når jeg har handlet, så ikke noe jeg har gjort bevisst. Men klar over at dette finnes. Er det mulig at den platformen jeg bruker manipuleres av megler?

1 Like

Ring megleren du bruker å få det forklart hvordan det virker.
Da får du riktig og rett svar.

1 Like

nok en fin dag. jevn og fin stigning hittil idag:flight_departure:

3 Likes

Bryter vi 63 nå så :boom::rocket:

2 Likes

image

Herlig!

3 Likes

Da er det kommet en robot i sving på 50-aksjers poster…

1 Like

de siste dagers handelsmønster indikerer at noe er på gang. husker ikke sist kursen har beveget seg slik.

3 Likes

Så det der, var et forsøk på å jukke kursen ned.

1 Like

Svina gir seg ikke

1 Like

Det blir spennende å se short-registeret på mandag, om det ikke er noen større som skal inn som ikke vil betale for meget.
Noen som har oversikt over omsetningen i dark-pool?

Edit: @Investor, kunne du tatt en titt? :slight_smile:

1 Like

Kjøpersiden over dobbelt så stor som selgersiden.
Lover godt, og vil kunne skape et stort press dersom noen ønsker seg inn med et visst volum.

1 Like

Det jobbes knallhardt for å lokke kursen ned med 50 og 25 poster for så å plukke 1000

1 Like

Banditter!
De skulle blitt smekka over pungen med en frossen uer!

4 Likes

For ca 20 minutter siden så ble det en ekstrem aktivitet i ordreboka, og den pågår enda.

1 Like

interessant å se livekurser nå ja…50 aksjer ned…så 1000 aksjer opp

1 Like

Hadde marketwatch vært en seriøs kontrollinstans hadde noen fått seg en smekk for det som foregår nå.

2 Likes

Der tok de seg en pause… Da er det bare å være forberedt på hva som kommer i tiden fremover.

1 Like