Neida, jobbes iherdig fortsatt
Ordredybden er jo helt texas… Får epilepsi av å se på den.
0 såvidt jeg kan se.
Ligger vel an til å close på ny all time high på høyt volum? Rimelig sexy teknisk mao…
Fremdeles ca 100 kr opp til ny all time high.
Hva er det meste Pho har vært verdsatt til da?
Da er markedcap et bedre mål enn kurs per aksje
Husker ikke helt. Men børsnoteringen var vel på 150kr. Og den var vel over 160 kr på et tidspunkt og.
Standardtipset er å ikke nødvendigvis vente med å kjøpe, men heller ikke nødvendigvis kjøpe alt du kunne tenke deg med en gang.
God helg!
Ok, så bare på chartet siste 5 år på Nordnet.
Market Capitalisation
PhotoCure’s market capitalisation at the end
of 2001 was NOK 2.07 billion (NOK 1.25
billion in 2000).
( https://photocure.com/globalassets/investor-relations/annual-reports/annual-report-2001.pdf )
Har ikke brukt for mye energi, men for at vi skal opp på det nivået må vi passere 96,28 pr aksje, ikke justert for inflasjon
Husk at PHO fisjonerte ut PCIB på ett tidspunkt. ATH bør justeres for den verdien, og de få utbyttene som har vært.
Sånn sett bør ATH regnes etter fisjonen i juni 2008🙃
Om 1 år kan vi sitte å gruble på hvorfor vi ikke kjøpte mer på 63 når vi så hva som lå i pipe linjen. Det samme som jeg tenker nå hvorfor kjøpte jeg ikke mer på 36
Klinikk nummer 142 lagt til på Cysview.
University of Virginia Department of Urology
Vet du om dette skjedde i åpningstiden til børsen eller etter?
Hadde det skjedd tidligere i dag kunne jeg sett en direkte årsak til kursoppgangen, for de har vel begynt å legge ut “bolker” med klinikker på nettsiden.
Jeg har kjøpt til bristepunktet
Kan bekrefte at klinikken ble oppført etter kl. 18 ikveld norsk tid.
i tillegg vet vi at survelliance/fleks-scope sannsynligvis blir kjøpt inn av eksisterende klinikker allerede oppført på cysview.com som ikke blir oppført på ny
Med 142 oppførte klinikker hvorav en kan anta at de aller fleste for ikke si alle har rigid skop(og svært få også flexi) og med 22 flexiskop så vil det si at minst 120-125 oppførte klinikker som anskaffer seg flexi ikke vil kunne sees av oss på noen måte.
Det innebærer som du sier at sjansene for at det dukker opp flere som vi ikke ser på CC er overhengende og gjør det hele enda mer spennende og uforutsigbart.