skulle ikke foundre meg om at utplasseringer av fleks passererer rigide neste q.
Denne oversikten som ligger ute på nettet burde jo vært fullstendig.
Hvilke hospitaler som har flexi scope må jo fra pasientens ståsted være veldig viktig info , ja kanskje avgjørende.
Så fra pasientens ståsted så er det jo direkte uheldig at ikke denne infoen er oppdatert (hvor de har flexi-scope) og fører kanskje til at pasientene som vil ha BLC med flexi-scope reiser lange avstander for å få ønsket behandling og nærmiljøet taper jo inntekter på dette.
Lite gjennomtenkt , kanskje?
Det som du trekker fram her undret meg også og derfor henvendte jeg meg til DS med spørsmål om nettopp dette for noen mnd siden.
Tar ikke helt ordlyden, men på hukommelsen noe slikt som at pasienter flest som vet at de trenger en undersøkelse ser etter Blue light og ikke om det er rigid eller flexi.
Tar det litt på husken, så ta svaret for hva det er, men noe i den duren hvertfall.
Det er sykehusene selv som velger å ikke være oppført. Noen av sykehusene vil ikke være listet på kommersielle sider. Jeg har helt anekdotisk hørt om pasienter i USA som ringte til photocure for å bli styrt i retning av sykehus med blålys.
Photocure har tidligere sagt at de oppfordrer alle sykehusene til å la seg liste, men enkelte reserverer seg altså mot dette.
Stemmer det @Flottesen
Her fra Dahl.
Hei,
Takk for interessen.
Oppføring av klinikker på Cyview.com vil for det første ha et etterslep da sykehusene må godkjenne skriftlig at de blir oppført. Dessuten har vi sett at noen sykehus har som policy at de ikke vil opp på lister av denne typen. Vi ønsker selvfølgelig at alle skal med, men må forholde oss til sykehusenes egne policies.
https://onsagers.no/kundeprat/kundeprat-global-varemerkestrategi-photocure/
«Photocure har siden den spede begynnelse fokusert på varemerker i sitt IP-strategiarbeid, og har anerkjent betydningen av både å sikre sin handlingsfrihet innen sitt forretningsområde, sikre sin etnologi, og øke verdien av sin teknologi gjennom varemerker som er beskyttet så globalt som mulig.
PhotoCure er meget bevisst på anvendelse av de ulike virkemidlene man benytter i en varemerkestrategi, og har valgt Onsagers som sin partner til å kartlegge og adressere de strategiske utfordringene innen varemerker.
Onsagers har hjulpet Photocure å bygge en solid varemerkestrategi, spesielt med en sterk varemerkeportefølje.»
Er det noen som har noe kjennskap til dette samarbeidet?
Det virker jo som om det har pågått i noen år, men personlig har jeg aldri hørt noe om dette.
Fant det ved en tilfeldighet når jeg snoket litt rundt på nettet etter PHO-info.
Synes noen av gutta på ho forumet er ganske vittige. De klager når kursen går ned, står stille eller når den går opp. Med tilsynelatende 0 interesse for the fundamentale i selskapet. Ikke tror de på TA heller.
Undres hvorfor de i det hele tatt følger selskapet måned etter måned, år etter år… min teori er at noen har prøvd seg på en trade rundt q3 resultatene og har fått problemer med å hoppe tilbake på toget, eventuelt er de ikke ferdig handlet. Skulle gjerne fått akkumulert litt flere aksjer på 50 tallet selv, men knekker vi 63-64 nå denne uken tror jeg det blir vanskelig.
Mye spennende som foregår og det kan komme ny kursdrivende informasjon når som helst, q4, q1 og q2 blir utrolig spennende, så skjønner godt at noen vil bremse toget for å få handlet flere aksjer.
(Snakker om Asia, Kaiser, bulk med nye utplasseringer mm.)
fin åpning for dagen.
Roboten er påskrudd igjen ja, ref fredag
Er det noen som prøver å manipulere opp for å dumpe aksjer? Eller er det for å kjøpe?
Noen som skal ut?
Aner ikke, men er uaktuelt Og umulig å agere inn i slikt handelsmønster.
Det ser ut som at kjøpsordren på 63 er reell, etter den ble lagt inn har det vært gulvet.
Har lagt ut noen poster på ca 1000 aksjer midt oppi dette kaoset og de blir tatt fort unna, dette stinker
Frisk omsetning. 10 mill på vel 20 minutter.
Hva er det som stinker, at noen kjøper og andre selger?
Stinker pump and dump, skittent spill.
Hva er det som er skittent spill, mener du?
Hvis noen skaper en falsk tilbud/etterspørsel ved å kjøpe og selge aksjer til og fra seg selv.