Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Photocure småprat 2019 (PHO)

og er det noen som gjør det?

Aksjen blinker som et juletre tilkoblet et dårlig strømnett, hva tror du?
Jobber du i et meglerfirma og føler for å forsvare dette?

2 Likes

Brudd må testes før videre oppgang.

Er det etterspørsel og interesse vil test holde.

At aksjen er blitt interessant for aktører som bruker HF algoer er positivt, det viser bare at det er volum i aksjen

At du ikke forstår hva som skjer betyr ikke at det er noe ulovlig som foregår. Velkommen til børs

8 Likes

En av de aksjene på OSE som har sett teknisk sterkerst ut den siste tiden. Ikke rart det kommer volum da. Vanskelig for å se noe muffens i det.

De som klager når kursen går opp må vel ha blitt lurt ut på et tidspunkt skulle man tro.

5 Likes

Er reprisingen i gang? :thinking:
Veldig høyt volum… :upside_down_face:

3 Likes

Akkurat nå spiller det fundamentale og det tekniske på lag med aksjen. Det første vi håper på nå er en test av 60, eller et enormt brudd gjennom 65

1 Like

Liker oppgang, det jeg derimot ikke liker er hvis store aktører bruker algoritmer til å presse kursen i sin favør.

1 Like

Synes det er reint fælt, for eg er ute når eg burde vært inne :wink: men her får en bare følge planen. Det får gå som det går.

Sikret selv gevinst i dag. Syntes den ser veldig overkjøpt ut nå…

Nå starter roboten. Ching ching

1 Like

En nydelig dag :chart_with_upwards_trend:
Eneste minus er at vi har fått inn endel nye basert på TA alene.

1 Like

Jeg synes bare det er positivt. Trader hjelper oss oppover også, som jeg ser det. Og følger pho opp med bra q4 så vil det uansett forsvare en betydelig høyere børsverdi enn nå. Med det potensialet de har i USA og jokeren cevira, så blir det spennende fremover. Jeg har sittet i pho siden 2017 så vært med opp og ned og nå endelig ser det mere positivt ut enn noensinne.

2 Likes

3,3% opp på skyhøyt volum etter den gode dagen fredag. Vanskelig å tolke det som annet enn bull.

3 Likes

Photocure bare fortsetter på sitt årelange Higher lows pattern…

11 Likes
13 Likes

Unormalt høy omsetning i aksjen i dag.

Handlet for 12 millioner kroner på den første halvtimen av børsens åpningstid, noe som utgjør nesten en hel prosent av selskapsverdien.

Hva tror vi om dette?
Jeg synes det vil være rart om dette kun er «småsparere» som kjøper og selger til hverandre.

Det skal godt gjøres å si for mye negativt om dagen i dag. Aksjen closet sterkt på fredag, og det var mye buzz på andre aksjefora om aksjen i løpet av helgen, og Rodjer kunne melde om bra trøkk på facebookgruppen.

Når man da får at aksjen starter med å for mer enn de aller fleste dager det siste året på en time, uten at kursen reagerer negativt, så er det finfint.

Dager siste 1 år sortert på dagens høyeste kurs:

Men, jeg tror du kan bli negativt overrasket over hvor stor andel av dagens handel som ikke utgjør noe vetugt på topp 50 listen, altså folk som bare driver og triller ører.

Se det store antallet handler i dag vs antall aksjer omsatt:

4 Likes

Veldig mye positivt de siste dagene og idag. Veldig behagelig snittkurs i dag mtp motstanden som ble brutt

1 Like