Nå begynner neste drag, kondolerer til de som har gitt etter for høydeskrekken
Oppsiktsvekkende taktskifte når man ser hvor mange dager i november som ligger på topp 30 over dager med mest omsetning det siste året
Det blir veldig spennende å se topp 20 neste mandag, den vil inneholde endringer for frem til i dag.
Og taktskifte uten betydelige nyheter ( dog var Danmarkstudien ikke ubetydelig).
Høyst spekulativt: Kan vi håpe på en budkonkurranse mellom US interesser og Kinamannen?
Du motseier deg sjølv litt her…
Ja jeg holder et vellykket fase 3 studie som en kjempetrigger i seg selv, og sammen med nyhet om ytterligere forbedret reimbursement gir det selgerene til photocure gode nye argumenter for å close dealen.
Du har helt rett. Men den fikk vel ingen store overskrifter?
Jeg tror noen er ute etter å sanke store mengder aksjer, og de har det travelt ser det ut til
Så dersom det var nyhetene som var triggeren så kan hele volumøkningen være finansiert av lokale biotekfans.
Så du buzzen på facebookgruppen i helgen?
Nei, har ikke Facebook.
Selv solgte jeg tradingportissen på 3500 da vi passerte 60, og røk dermed ut av topp 50,
Bittert, men jeg lever med det.
Jeg tror ikke det er nyheter som driver kursen, iallefall ikke nyheter som er offentliggjort. Jeg tror det er stor(e) kjøper(e) på vei inn👍
Jeg tror ikke man skal undervurdere verdien av gruppen der @Rodjer er initiativtaker. For mange tror jeg et anonymt aksjeforum kan virke litt useriøst, men når de kan se en person som jevnt og trutt bare legger ut konkrete kilder man selv kan vurdere, så blir det mer håndgripelig.
Noe sånt er jo det store bullscenariet i de fleste aksjer, det blir ihvertfall spennende å følge med på om vi kan se noen indikasjoner på om det nå er storfisker som har funnet aksjen spennende
Tror ikke dette er norske småsparere. Ikke har det vært et skifte fra det ene selskapet til det andre heller, sjekk volumet i hele sektoren i dag.
PhotoCure stiger over 12% og forumet er nesten helt «dødt».
Det er påtagende, og ikke aldri så lite befriende, å se hvor lite såkalt «eufori» det er blant aksjonærene etter den siste tids kraftige oppgang.
Det kan tyde på en slags konsensus om at vi trolig skal mye høyere.
Når det gjelder Rodjer så kjenner jeg ham kun fra dette forum.
Og jeg ser ham som en bidragsyter med mye kunnskap, høy integritet og derfor stor påvirkningsevne.
Det har Facebook også, de bidro jo til at Trump ble plassert i presidentstolen.
Så jeg ser at kombinasjonen Facebook og Rodjer alene kan ha utløst himmelferden.
Dog håper jeg på at andre krefter har spilt en rolle.
Kjøperen må være stor. Det var ikke tegn til å lirke seg inn. Han skulle bare ha
Tror ikke jeg heller.
Meldingen fra Danmark var bra den, men ikke bra nok til å ha ført med seg dette volumet og stigningen🤔
Har vi sett sånt volum i Photocure siden HS lempet ut aksjer for 2 år siden?
Jeg kan ikke huske at det har vært denne type handel i aksjen den tiden jeg har vært aksjonær.
Ytterligere 48 nye medlemmer siden søndag!
Idag som igår kunne en se at 4-5k ble lagt for salg 6-8% under kurs i sluttauksjonen. Igår dro dette ned sluttkursen, mens idag var det mer kjøper på høyere kurs som “stagget” dette.
Tar dette som et tegn på at “kjøret” enda ikke er over, noen vil ha mer, samtidig er det opplagt at en korreksjon nærmer seg uten flaggemelding, flere oppføringer på CC eller selskaps spesifikke meldinger.
Men, bevares, for en utvikling vi nå opplever.
Jeg er i ekstase men ble deppa etter en laber dag for pcib. En dag da pcib kommer med store nyheter og “fyker” opp 10%, mens PHO uten store nyheter forbigår pcib i både volum og økning i kursen var ikke det jeg trodde på i går.
PHO økning er jo fortjent men forventet mye mer av pcib kursen. Det er uansett luksus å ha 2 slike selskap som de eneste i sin portefølje med en 55%/45% fordeling så det skal bli utrolig spennende framover