Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Photocure småprat 2019 (PHO)

Xi Jinping? Han er stor, og vil gjrne ha.

1 Like

Du er herved invitert til vår fb gruppe"Photocure Investors".
Tror du vil bli overrasket om du søker litt blant medlemmene hvem som faktisk finnes der.

I tillegg, selvsagt alle andre også som måtte ønske det.

Takk! Men jeg har ikke Facebook.

Gratulerer med PCIB, men det er en stund til PCIB tjener penger, hvilket PHO gjør til gagns dette kvartal.
Så du må finne deg i at PCIB stiller litt i skyggen i dag.
I morgen derimot, har PCIB eventyrlige muligheter.

Jeg skjønner ikke helt hvorfor pcib skulle ha “større sjanse” i morgen :laughing:

Når det gjelder PHO må det jo begynne å gå opp for flere, som ennå ikke er aksjonærer, at blått lys er fremtiden innen blærekreft og at når Q4 legges fram neste år vil vi være 30-40 millioner NOK i pluss og mest sannsynlig vil det aldri legges fram et negativt regnskap igjen :grinning::grinning::grinning:

Jeg håper nå mange blir springende etter denne aksjen framover samtidig som flere og flere scope legges til.

1 Like

Enda en relevant video som nettopp er kommet, fra 53:13 og utover er cystoscopy og blue light.
" 21st Century Methods of Detecting Urological Cancers"

Milford Regional Medical Center

Advanced technology to detect urologic cancers is now available at Milford Regional Medical Center and provides a more precise diagnosis and comfortable experience for the patient. Urologist Jeffrey Steinberg, MD, has been at the forefront of these new advancements.

Join us as he discusses blue light cystoscopy for the treatment of bladder cancer, prostate MRI/ultrasound fusion biopsy, and new blood and urine tests, as well as genetic testing to determine the aggressiveness of urologic cancers.

Fra @solvoll:
https://www.milfordregional.org/social-media/patient-stories/cancer-care/advanced-detection-of-bladder-cancer/

Når man hører hvordan han beskriver Carcinoma in Citu (CIS) som veldig lumsk form for blærekreft, og så vet at Cysview virkelig gir en edge nettopp i det scenariet. Ja.

6 Likes

Er denne omtalt her før?

Det vil jeg tro, men en slik gladsak kan ikke deles for ofte.
Tror faktisk selskapet også meldte denne med en pressemelding om jeg ikke husker feil, men det kan jeg jo gjøre.
Mulig det var via Twitter.

1 Like

Morsomt å sjå portefølja til Rodjer vekse på slike dagar. Tyder på rett vekting? Liknar litt på mi, men endå meir ekstrem. Vel fortent! Takk for all hjelp til research!

2 Likes

Kan dette være ett av de store europeiske/amerikanske biotek-fondene som kjøper seg inn? Nå har ikke jeg oversikt over disse selv, men med all omtalen cysview har fått de siste månedene MÅ jo den snart være høyaktuell for alle slike porteføljer

1 Like

Jeg har forsøkt å sette opp en tidslinje for milestonebetalinger basert på informasjonen som kom frem på Q3, og “worst case”. Som Dan nevnte, baktung profil. Tar gjerne imot innspill.

Er det avklart om dette er penger vi får uansett?

image

image

6 Likes

28k aksjer ønskes nå kjøpt til 78NOK men bare 2k til salgs :laughing::laughing::laughing:

Edit: så ble ordren fjernet…

3 Likes

Synes som om det blir nok en dag i solen!:money_mouth_face:
Ser vi 80-tallet før kl 1000? Ville ikke forundre meg for her synes det at trekker fortsetter med uforminsket styrke.

1 Like

Den gikk litt fort i går, bra at den får bygd litt fundament der den er nå :sunglasses:

1 Like

Virker som det er mye robot handel og mulig fondet som hadde flaggmelding under 5% nå bare tømmer seg.

1 Like

Har vært relativt stort volum siste dagene, på ganske aggressiv kjøping.
Kan det komme en flaggmeldig på et tidspunkt ?

Sånn rent logisk, før Asieris gjorde avtale på Cevira, skulle man tro de ville ha mest lyst på Hexvix /Cysview.

Så hvorfor skulle de nå ikke ha lyst på hele selskapet.

8 Likes

Hvordan foregår et evt oppkjøp? Bruker kjøper å kjøpe aksjer først?

I andre bransjer er det ansett som en courtesy i allefall. Hvis du ser da NAS fikk et bud kjøpte budgiver seg først opp til 5%, flagger det, legger inn bud på hele sulamitten.

4 Likes

Enormt volum i dag også .
Noe stort på vei inn?

2 Likes

Hvis dette ikke bare er trading så må det vel snart komme en flaggemelding. Men volumet er jo heftig, har ikke sett tilsvarende volum over flere dager før. Har en følelse av at noen driver og akkumulerer.

4 Likes