Utruleg spennande! Tredje dagen med kjempevolum og auke. Skyt den fart igjen i morgon, eller skal den ned ein tur?
Over 1 mill aksjer omsatt i dag også.
En dag som så ut til å gå i minus som ikke hadde vært overraskende mtp hvordan kurs har beveget seg siste dager, men vi ender i pluss i dag også. Det er bare vanvittig sterkt.
Jeg har vært inne i selskapet i litt over 1 år og har aldri sett kurs bevege seg slik den gjør nå, omsetningen kunne være høy på kvartalspresentasjon og store nyheter, men da gjerne kun i en dag for så å ‘normalisere’ seg igjen neste dag.
I ‘gamle’ Pho hadde dagen i dag garantert endt i minus, når den ikke gjør det forteller det en del. Det er nesten sjokkerende å se at kurs hentet seg inn fra kr 72 for å ende dagen på kr 80,-
Teknologiene PHO besitter, er verdensledende innen helse.
Det skjer en oppvåkning, som følge av at flere og flere klinikker tar teknologiene i bruk.
At aksjekursen har passert 100 innen nyttår, er det liten tvil om.
Vanskelig å si, men jeg mener og tror at mye korreksjon ble tatt ut ned mot 72 idag.
Ingenting er sikkert, men har en god følelse for morgendagen.
Ja, det er den kjensla eg sit med, eg og. Det er berre det at det er litt skummelt. Veit ein ikkje bør samanlikne direkte, men ein såg jo korleis det gjekk med Nano då dei hadde toppen sin. Rett opp, og rett ned.
Ville vært forsiktig med å sammenligne selskaper som ikke kan sammenlignes.
Skal en sammenligne bør en søke å sammenligne eple mot eple.
Ikke noe galt om Nano, men de er i en helt annen situasjon enn Photocure.
Det som kan være tilfelle her er at en aktør ønsker å kjøpe en skikkelig andel av selskapet, evt hele etterhvert. I slike tilfeller er alle tekniske signaler mer eller mindre satt ut av spill.
Karl Storz bare sier det rett ut: Blue Light Cystoscopy with Cysview
IS THE STANDARD OF CARE
for Bladder Cancer
Og denne :O)
Nei, er ikke det. Har visst nok med med pho og fb gruppen
Jeg tror vi snart ser PHO i 100, om ikke en budkamp bringer den opp i 130. Men en dobling fra dagens nivå tror jeg er urealistisk.
Det kan vel skje med PCIB eller NANO, dog kan begge falle til null.
Det siste skjer ikke med PHO.
He, he, PCIB i null!!??
Ja, den var god, astrup
Tvivler på PCIB i nul (men er jo også i denne) - til gengæld er jeg sikker på at vi er langt over 130, i fald der kommer bud på PHO, tvivler dog på at bud er undervejs på selve PHO
Men om vi får en partner/licenstager til Asien, det er der en del der tyder på, især med DS arbejde omkring at “rive” lande retur fra Ipsen
Så ser trygt frem mod det kommende år, hvor PHO formodentligt går mod et trecifret tal på kursen
I korte trekk betyr oppkjøp at de som har bidratt med kapital og tatt høy risiko i fasen hvor selskapet utvikler grunnlag for lønnsomhet, sitter igjen med knapper og glassperler mens kjøperen tar hele gevinsten til mye lavere risiko. All grunn til å tro at et evt selskap som ønsker å kjøpe opp er en større aktør med ressurser som ser potensialet. Mao en solid bekreftelse på at en bør sitte i ro i båten og ikke selge før den egentlige kursoppgangen har begynt. PHO er sannsynligvis en svært skjelden mulighet for de som er inne. Tviler på at det er oppkjøp som er på gang, men i så fall ikke undervurder kjøperen, et tilbud bekrefter at de ser et langt større potensiale og en bør holde på aksjene.