Topp 10 har redusert med ca 200k. Ett par nye på listen. Ellers virker det som om det trades. Noen pluss og noen minus.
Er vel bare en reprising ala medistim som er i gang, selskapet er på vippen til å gå med overskudd. Ps, neste kvartals overskudd blir langt høyere enn medistim hadde dette kvartalet.
“Kristianro AS (Eigil Stray Spetalen) er ny og er på listen med 100.000 aksjer.”
Da kommer nok Øystein inn også.
Da blir det i alle fall litt oppstyr i media
Lets hope he doesnt try to turn it into a construction company again…
Nå er vi over i ren komedie:
Helt utrolig hva media i Norge klarer å prestere. Tror du de kommer til å korrigere siden kurs nå er opp? Jeg holder ikke pusten for å si det på den måten.
Slapp analyse for topp bevegelse det der.
Jeg kan forsøke.
Det er bare fond som selger på Topp20 (og50). 2 private reduser bittelitt
Nordettere nettoreduserte litt forrige uke.
Ellers så selger nesten ingen private på topp 50.
Topp 50 øker med 160K
New york mellon (111k) og 2 andre inn på topp 50 som nå går ved 64K «Ingen ut»
Så fond redusere utfra plikter. andre kjøpte forrige uke.
Dnb kjøpte en tradingpott eller kjøpte inn depo for noen andre.
Topp 50 øker ikke med 160k. De reduserte med ca 33k (kilde, stocktalk.no).
Endringen på “øvrige investorer” stemmer ikke, og har aldri stemt. Du må summere endringene for de på topp 50 sammen med de som gikk ut av listen.
Den manuelle jobben gidder jække.
Noen går ut når noen kommer inn med høyere tall. Stort sett så lite handling at det visuelt kan vektes.
Noen kommentarer til resten?
Satan det chartet mitt med bullscenarioet holdt seg godt haha. Bare at jeg tegnet det tre måneder frem i tid, ikke tre uker…
Noen som har kjøpt seg nye løpesko på black friday?
17% til opp fra 86 så er vi på 100😜
Da er mcap’en på “bare” ca 2,15 mrd.
Ja det er langt til NEL på 9367 millioner
Bevare meg vel for noen dager vi nå opplever i Pho.
En ekstrem omsetning dag etter dag til PHO å være og kursen skyter større og større fart. Nå er det flere som har antydet en slik mulig effekt kunne inntreffe og hva det skyldes kan en bare spekulere i, men at PHO har vært et uoppdaget case lenge kan det ikke herske tvil om.
Merkelig å si det etter, det er vel 12 dag med oppgang på rad, jeg tror dette fortsetter, det skjer saker på aksjonærlisten, det er jeg meget overbevist om.
Komedien fullkommen, PHO neglisjert igjen:
https://finansavisen.no/nyheter/markedskommentarer/2019/12/02/7478909/nytt-biotek-rally-pci-biotech-opp-78-prosent-den-siste-uken
holder ikke med en oppgang på * 23,70 kr (37,74%) på en uke når du konkurrerer mot PCIB
Kanskje ikke, men +136% siste 12 mnd burde være innenfor å avhjelpe.
Måtte begge to suse på:rocket:
Finansavisen begynner å ligne på den tidligere (2003) informasjonsministeren i Irak, også kjent som komisk Ali.
“Kursen går ikke opp, den er ikke engang I nærheten av oppgang”
Tja, de andre børsavisene nevner jo ikke biotek overhodet, så finansavisen er jo best in class sånn sett.