Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Photocure småprat 2019 (PHO)

Hay i fb gruppen har tatt tak i dette

2 Likes

Flott @Rodjer :point_up:
De er jo informert om dette flere ganger tidligere, så vi får håpe at Hay når frem! Vet ikke om det har vært Stavrum som har skrevet tidligere, men virker å være copy/paste fra da. Sikkert enklest slik…

1 Like

Har hatt kort, men god dialog med Stavrum ved en tidligere anledning. Håper og tror det gjentar seg denne gang.

6 Likes

Supert! Godt jobbet! :+1:

1 Like

litt presse:

12 Likes

Den artikkelen ligger nesten øverst på VG.no

8 Likes

– Jeg tror det er i ferd med å gå opp for flere nå at de ikke bare står foran, men er i ferd med å få et gjennombrudd for Hexvix i USA, sier Jónas Einarsson til E24.

– Her vil vi fra nå av, tror jeg, se hyggelige og positive tall. Jeg synes det er naturlig at selskapet vekker interesse nå, sier Einarsson, som mener det har vært en god utvikling i Photocure siden de startet USA-satsingen.

– At det gir seg utslag i aksjekursen nå synes jeg er helt naturlig. Ser man på markedsverdien er det fortsatt ikke et høyt priset selskap i forhold til at de er ute i markedet med produktet sitt, sier han.

9 Likes

Bilde av og kommentar fra Nordnet-Mads, også, ser jeg.
Hahaha!

En virkelig PHO-ekspert der, altså! :joy::sweat_smile::joy::sweat_smile::joy::sweat_smile:

2 Likes

Men, helt supert at vi får publisitet.

Ligger nå helt øverst (!) på E24, og nest øverst på forsiden av VG!!! :muscle::muscle::ok_hand:

2 Likes

Ser at nordnet sine kunder har stått for en stor del av omsetningen i aksjen, hvor mye har den egentlig blitt omsatt for siden den begynte å ta av?

1 Like

Liker ikke publisiteten! Vil ha det stille å rolig til jeg får cash fra hus salg som jeg kan kjøre inn på lavest mulig pris😅

2 Likes

Den nye folkeaksjen?

2 Likes
13 Likes

Har du lest artikkelen?

1 Like

Ja, jeg har det.
Noe spesielt du tenkte på?

1 Like

Liker det ikke eg heller , men det er fordi eg rakk ikke toget :joy:

Uansett er det kjekt når mine kjente ringe og si fy kor det går med aksjetipsa.

Vi får komme sterkere tilbake i 2020 :wink:

1 Like

Bare om det var noen som var leseverdig.

1 Like

Ja, absolutt,
Beklager, jeg merker ikke alltid når det er en betaltjeneste på artiklene, tydeligvis var dette en av dem.

Et utdrag:
Med en markedsverdi på i underkant av to milliarder kroner, fremstår aksjen som svært attraktiv i forhold til Photocures egne prognoser for USA-omsetningen neste år og i årene som følger. Velger man å tro på selskapet, er det jo bare å laste opp med aksjer.

9 Likes

Har tatt ut liste gjeldende til og med fredag i forrige uke, små endringer, men JP Morgan Securities skiller seg ut positivt.
Fra 186,000 aksjer på torsdag til over 210,000 på fredag og hopper fra 17.plass til 14.plass.

9 Likes

Fra november

1 Like